Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

KevinL21 apr 2019, 23:10

 87
jos.jansen schreef:
Ik geloof het eerste, maar mijn geschiedenis geeft een derde optie aan. (zie mijn onderschrift)
Wat is jouw onderschrift? Vanop iPhone is deze niet te zien 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator21 apr 2019, 23:14

 3483  Uma
KevinL schreef:...
Wat is jouw onderschrift? Vanop iPhone is deze niet te zien 😉
Dan kijk je toch eens met een PC (of laptop) toch? Trouwens ook met een smartphone kan je de niet-voor mobile geoptimaliseerde pagina's zien, gewoon eventjes de auto browserinstellingen desactiveren.
Gebruikersavatar

Frolva21 apr 2019, 23:15

 2204
KevinL schreef:Wat is jouw onderschrift? Vanop iPhone is deze niet te zien 😉
Onderschrift van de Jos:

2016: Hanne, 2017: Annelies, 2018: Baha
Kampioen in het ontmaskeren van de verliezende finalist
2019: Elisabet verliest dit jaar de finale, want ze is mijn mol.
Gebruikersavatar

Someone22 apr 2019, 11:02

 1
Bij het dagboek van de mol hoor je de mol vrij snel praten. 1 van de eerste dingen dat me opviel. Kaat praatte ook snel maar die viel af. Bas en Elisabet praten ook vrij snel dus misschien is dit een tip?
Gebruikersavatar

Mateo22 apr 2019, 14:44

 870
Wat ook nog zou kunnen: misschien hebben ze Axel al zijn woorden achterstevoren laten inspreken en vervolgens niet alleen vervormd, maar ook nog versneld afgespeeld. Vandaar wellicht de, in mijn oren, staccato en relatief snel uitgesproken zinnetjes.

Hoewel: er wordt twee keer gelachen door de mol in dit dagboekfragment, en Axel vind ik niet zo'n lachebekje.
Dat lachen zou eerder passen bij Elisabet of Joeri.

Misschien wordt er geglimlacht in plaats van hardop gelachen, dat kan natuurlijk, en dan zou het ook Bas kunnen zijn.
Bas zag ik éénmaal hardop lachen (werd nog getoond in aflevering 7) na de kookopdracht samen met Kaat. Mogelijk heeft hij dat vaker gedaan en heb ik daar toen niet op gelet. Dat kan.

Wie van de deelnemers gebruikt trouwens meermalen het woord 'schitterend', zoals in dit fragment te horen is?
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 apr 2019, 15:17

 2354  Uma
Ik vind het nog altijd raar wat er op de achtergrond wordt getoond, maar ik weet maar niet wat het zou moeten betekenen...
Gebruikersavatar

melissademol22 apr 2019, 15:30

 1
Ik zie linksboven precies een mond bewegen gelijktijdig met de woorden. Lijkt me op dat van Elisabet al is ze mijn mol niet. maar het valt me echt op.
Gebruikersavatar

Swimsys.nl23 apr 2019, 22:02

 47  Emanuelle
Misschien iemand die de mogelijkheid heeft om de beelden van De Dagboek Van De Mol achter elkaar te zetten? Misschien zit er een hint in? :mrgreen: 😎
Gebruikersavatar

Smoltalk04 mei 2019, 00:07

 2
Er zijn vaak tips met ondersteboven. Als je het dagboek van de Mol ondersteboven kijkt, zie ik er lang haar en opgemaakte ogen in. Of kan iemand dat professioneel omdraaien en daar een screenshot van nemen? Mij lukt het niet...
(voor alle duidelijkheid: ik zette mijn laptop op z'n kop, niet mezelf 😉 )
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 09:05

 2354  Uma
Ik blijf erbij dat er gewoon een hint in het dagboek van de Mol moet zitten.. Heb nog zitten zoeken om een connectie met die 'achtergrondbeelden' te vinden, maar niks gevonden.
Gebruikersavatar

annie.delen05 mei 2019, 09:46

 238  Uma
Smoltalk schreef:Er zijn vaak tips met ondersteboven. Als je het dagboek van de Mol ondersteboven kijkt, zie ik er lang haar en opgemaakte ogen in. Of kan iemand dat professioneel omdraaien en daar een screenshot van nemen? Mij lukt het niet...
(voor alle duidelijkheid: ik zette mijn laptop op z'n kop, niet mezelf 😉 )
Je hebt gelijk. Dagboek onderste boven. Zie je rechts onderaan een laptop.
Rechts bovenaan de poten van een zeteltje
Links zit de mol.
Op de vloerbekleding een mat met strepen.
Dezelfde denk ik als gilles de gsm in de schuif steekt.
Heb aan Gilles zijn kleding nog niet kunnen achterhalen wanneer dat was. Ofwel zien we hier de mol gsm terug leggen.

Die afbeelding van Gilles staar daar niet op zijn plaats.
De volgende wanneer Gilles gsm achter spiegel legt is wel ivm met het hotel waar iedereen zit te zten.
Laatst gewijzigd door annie.delen op 05 mei 2019, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 21