Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 14:51

 2354  Uma
Misschien als je iedere keer alle frames op elkaar plakt dat je dan het volledige gezicht ziet? Ik zeg maar wat....
Gebruikersavatar

annie.delen05 mei 2019, 15:50

 238  Uma
Ik hoop dat ze het beeld volgende week laten zien
Gebruikersavatar

thomas.e05 mei 2019, 16:27

 91
De vier moldagboeken die ik opsomde, achter elkaar gemonteerd, 180° gedraaid, en het beeld lichter gemaakt. We zien de mol in close-up spreken (headshot)? Onherkenbaar natuurlijk, maar wel leuk te weten (denken?) dat dat is waar we naar kijken.
Laatst gewijzigd door thomas.e op 05 mei 2019, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 16:35

 2354  Uma
Ligt het aan mij of zie ik daar gewoon een persoon staan?? Dan vind ik degene het meest op Bas lijken!!
Wooooow! Super goed gedaan!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 16:35

 8153
Zien we daar nu een persoon met lang haar?

In het dagboek waar over het schilderij gesproken wordt, lacht de mol 2x. 1x wordt dat zelfs ondertiteld met "haha".
Na het Vietnamese koken zei Elisabet in een biecht "maar nu is er wel een mol, haha".
Axel zie ik nog wel zoiets zeggen, maar Bas niet.

Vermoljoen schreef:Ligt het aan mij of zie ik daar gewoon een persoon staan?? Dan vind ik degene het meest op Bas lijken!!
Wooooow! Super goed gedaan!
En ik zag iemand met lang haar 😂
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 16:39

 2354  Uma
Volgens mij is dit echt wel de hint die erin zat. Dit is dus waar ik al lang naar zocht maar het nooit vond. Ik ben blij dat Thomas.E dit heeft kunnen doen, super!
Nog 3 uur en 21 minuten en we weten het! Spannend!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2019, 16:45

 8153
In het begin zag ik wel iets waarvan ik denk dat het een kraagje van een hemd of polo is. Een man dus.
Gebruikersavatar

thomas.e05 mei 2019, 17:02

 91
Wat mij vooral opvalt, is dat het voor de vier dagboeken hetzelfde headshot lijkt. Ik veronderstel beelden die één keer werden gemaakt, en nadien werden gebruikt voor al deze dagboeken.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 17:12

 2354  Uma
chicawah.janssen schreef:In het begin zag ik wel iets waarvan ik denk dat het een kraagje van een hemd of polo is. Een man dus.
En dan zie ik een kale man voor mij.... Dan is het natuurlijk Bas (of Sammy Tanghe).

Afbeelding
Afbeelding
Ik zei daar dus echt Bas in...
Gebruikersavatar

thomas.e05 mei 2019, 17:20

 91
Misschien zijn het de beelden uit de voorstelling van de kandidaten (die op de website van Vier te bekijken zijn: Dit is Axel, Dit is Bas of Dit is Elisabet)? Als we de manier waarop hals en schouders bewegen in die voorstellingen, vergelijken met de sequenties van hals en schouders die herkenbaar zijn in de dagboeken en hoe die bewegen… Zouden we het fragment dan kunnen identificeren?
Laatst gewijzigd door thomas.e op 05 mei 2019, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen05 mei 2019, 17:22

 2354  Uma
Ik ga in ieder geval niet iedere aflevering voor een 2e keer bekijken (heb ze afgelopen 24u al herbekeken). Ik zal eens kijken in de selectiebeelden.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21