Smoltalk schreef:Er zijn vaak tips met ondersteboven. Als je het dagboek van de Mol ondersteboven kijkt, zie ik er lang haar en opgemaakte ogen in. Of kan iemand dat professioneel omdraaien en daar een screenshot van nemen? Mij lukt het niet...In welke aflevering? Dan kan ik het eens bekijken en er eventueel een screen van maken.
(voor alle duidelijkheid: ik zette mijn laptop op z'n kop, niet mezelf )
annie.delen schreef:Ik heb de mol ontmaskerd. Hoe plaats ik een spoiler?Kan je dat eens tonen met een screenshot?
Oke dan plaats ik het toch maar.
In het dagboek van de mol(onderste boven kijken). zie je verschillende dingen zoals ik hierboven aangehaald heb.
Maar links in beeld zie je een persoon rechtstaan. Helemaal op het einde zie je de benen en de onderzijde van een kleed.
Heel duidelijk.
Elisabeth is de mol.
Deze zelfde achtergrond is telkens weer gebruikt.
annie.delen schreef:Ik heb de mol ontmaskerd. Hoe plaats ik een spoiler?Annie, ik heb gedaan wat jij voorstelde: de beelden omgekeerd bekijken, maar ik ben voor mijn grote tv gaan staan, met mijn rug naar de tv, heb mij gebukt en dan door mijn benen gekeken naar de tv (tja, een mens doet de gekste dingen om toch maar iets te kunnen ontdekken! )
Oke dan plaats ik het toch maar.
In het dagboek van de mol(onderste boven kijken). zie je verschillende dingen zoals ik hierboven aangehaald heb.
Maar links in beeld zie je een persoon rechtstaan. Helemaal op het einde zie je de benen en de onderzijde van een kleed.
Heel duidelijk.
Elisabeth is de mol.
Deze zelfde achtergrond is telkens weer gebruikt.
Klaartje schreef:Ik zie daar precies iemand zitten zoals mensen geïnterviewd worden tijdens gesprekjes over wie ze verdenken, maar dan redelijk in close-up geschoten.Wat jij ziet, zie ik ook. In het omgekeerde beeld wanneer de mol in het dagboek spreekt, tekent zich een hals en schouders af, in close-up. Het aangezicht is natuurlijk volledig onherkenbaar. Als je de bewegende beelden omgekeerd bekijkt, is het duidelijker, maar hieronder een omgekeerd screenshot en een dat ik wat verlicht heb.