Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Taupe07708 apr 2019, 11:20

 767  Yens
annie.delen schreef:Toch wel.
Zet de klank af, ga in een donkere kamer zitten en kijk alleen naar de achtergrond.
Links bovenaan in beeld zie je de verlichting hangen.
Zodra dit fragment met de persoon rechts op de voorgrond in beeld komt tijdens de afleveringen weet je wie de mol is.
En wie is het dan Annie?
Gebruikersavatar

annie.delen08 apr 2019, 11:32

 238  Uma
Ik zeg toch niet dat het bewuste fragment al uitgezonden is
Gebruikersavatar

BeaVer08 apr 2019, 11:38

 1293  Uma
Je hebt het dus over het fragment die we gaan zien als ze de making off gaan tonen. Als de zoektocht voorbij is?
Gebruikersavatar

ex-molinator08 apr 2019, 11:42

 3483  Uma
annie.delen schreef:...
Zodra dit fragment met de persoon rechts op de voorgrond in beeld komt tijdens de afleveringen weet je wie de mol is.
Daar is geen speld tussen te krijgen.
Sterker nog, 't is de evidentie zelve toch?
Gebruikersavatar

Social08 apr 2019, 11:47

 353  Uma
Ik heb de dagboekfragmenten frame per frame bekeken in Adobe Premiere, heb ze ook over elkaar gelegd enz...

Kheb mijn huiswerk dus wel gemaakt.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh08 apr 2019, 12:00

 344  Sven
Ja, ik ook. Werd er niet veel wijzer uit. Ze doen leuke en sneaky dingen om het moeilijk te maken. Lezen we mee AvroTros? 😎
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2019, 12:01

 8153
annie.delen schreef:Ik zeg toch niet dat het bewuste fragment al uitgezonden is
Als het nog niet uitgezonden is, hoe kan jij het dan al gezien hebben?
Ik snap het niet goed vrees ik.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh08 apr 2019, 12:16

 344  Sven
Ik denk dat Annie het volgende wilt zeggen, dat we wellicht door goed naar de details kijkt, je misschien in de biechten kan achterhalen wie het is. Zo begrijp ik het althans. Ik denk ook dat de biechten in een aparte kamer worden opgenomen dus dat er niets van af te leiden valt maar you never know met dit programma. Ik dacht ook ergens een plaatje gezien te hebben van een nightvision shot waar je een persoon ziet zitten maar deze kan ik nergens meer vinden dus wellicht heb ik dit zelf bedacht of gedroomd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2019, 13:18

 8153
lorenzo.dejongh schreef:Ik dacht ook ergens een plaatje gezien te hebben van een nightvision shot waar je een persoon ziet zitten maar deze kan ik nergens meer vinden
Klaartje @ Het dagboek van de Mol
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh08 apr 2019, 13:45

 344  Sven
Dank je, alleen ik meen dus een plaatje gezien te hebben zonder dit gebeuren erover heen. Begin toch steeds meer te denken dat het een hele echte droom is geweest helaas of ik heb een paranormale gave, dat kan natuurlijk ook 😉 Ik meende in dat plaatje Axel te herkennen.
Gebruikersavatar

magali.dereu08 apr 2019, 17:54

 184  Sven
ex-molinator schreef:Daar is geen speld tussen te krijgen.
Sterker nog, 't is de evidentie zelve toch?
Wat?

In het De Mol dagboek zie ik hier vooral iemand die precies veel met zijn/haar hand aan zijn hoofd komt (de zijkant). Hoewel ik Kaat verdenk, zou het hierdoor wel eens Axel kunnen zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 apr 2019, 18:09

 3483  Uma
magali.dereu schreef: Wat?
Dat was een reactie op
Zodra dit fragment met de persoon rechts op de voorgrond in beeld komt tijdens de afleveringen weet je wie de mol is.
Eens je duidelijk kunt zien dat het een persoon is (dus in beeld komt), ... tja, dan weet je toch wie De Mol is.
Ik schreef dat omdat ik er zelf nooit aan gedacht zou hebben dat daar een persoon zit (of staat): ik herken er niets in.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 21