Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

tomi.vanniftrik18 mar 2019, 00:06

 10
DENAAR CHTO

ACHTER ... ODA?
ACHT ANDER ...O?
TOCH NAAR DE...?
EN RAAD TOCH?
OCHTEND ...AAR?

Ik kan er niet veel van maken haha. Zelf denk ik dat het een editeffect is en dat we hier geen hint in gaan vinden. Maar toch zeker goed gevonden!
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire18 mar 2019, 00:21

 36
Vanwaar haal je deze letters?
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire18 mar 2019, 00:29

 36
lauren.vanpraet schreef:Op het einde blijven de woorden moordenaar en slachtoffer net iets langer in beeld. Vervolgens blijven er van die woorden enkele letters langer in beeld: DENAAR CHTO.
Nog anderen die dit zien en er iets van kunnen maken?
Goed opgemerkt.
Als je verder leest vind je inderdaad niet met deze letters.
Echter de letters die uit deze twee woorden weggelaten worden zijn
MOOR SLAFFER

En dit zijn wel ALLEMAAL letters die je terugvind in de naam
MARTIJN LOOSVELT
Gebruikersavatar

tomi.vanniftrik18 mar 2019, 00:39

 10
Volgens mij klopt dat niet, ik zie de FF nergens in terug komen 😛

Maar het is inderdaad goed om het ook van de andere kant te bekijken! Misschien kunnen we er iets anders van maken.
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire18 mar 2019, 00:48

 36
gert-jan.vermeire schreef:Als de mol spreekt tijdens zijn eerste dagboek hoor je op de achtergrond het geluid van een opwindende klok.
Dit geluid is het meest typerende geluid van "Animals" van niemand minder dan ---> Martin Garrix...
Die eigenlijk ook gewoon Martijn heet. Martin Garrix is van nederland dus misschien vandaar de Nederlandse kleuren.
Maar eigenlijk was het de franse vlag. en GDC sprak tijdens de eliminatie zijn naam uit als Martin (op zen Frans) en niet als Martijn.

Tijdens de eliminatie toont zijn gezichtsuitdrukking hetzelfde (al dan niet gefakete) beeld als het over hemzelf gaat en als het over Eva gaat. (Ik zag die twee niet echt een band scheppen dus waarom zou je zo een spannende uitdrukking geven als het niet over jou gaat)

En ook Martijn hoort bij de jongste (denk ik).
Ik vind taalgebruik als ik voel mij als een moordenaar die slachtoffers maakt niet een uitspraak voor iemand die al wat ouder is.
Ik gok op Martijn.

Deelnemers die het volgens mij zeker niet zijn (o.a. door ...
EN DAN NOG IETS

Martijn zijn trekrugzak heeft de kleuren rood en blauw 😃 confirmed
Gebruikersavatar

Victortjeuh18 mar 2019, 00:55

 3  Uma
Dit is de soundtrack die geplaatst is achter het bewuste fragment:
Misschien kan iemand er iets uit afleiden? Of misschien kan iemand het geluid inverteren en op het fragment plaatsen om zo een "zuivere" versie te krijgen van de stem? Go go go! 😃
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire18 mar 2019, 00:57

 36
Tijdens het eerste dagboek van de mol:

Als de mol aan het spreken is hoor je op de achtergrond het geluid van een opwindende klok.
Wat typerend is van de hit 'Animals' van Martin Garrix

Bij het woord moordenaar en slachtoffer worden de letters MOOR en SLAFFER weggelaten.
Die letters komen allemaal voor in de naam Martijn Loosvelt.

Zware tunnelvisie
Maar dit jaar zit ik erop denk ik.
Gebruikersavatar

ind.hbr18 mar 2019, 06:23

 2  Emanuelle
Ik hoorde precies toch ook echt een West-Vlaming aan het woord (zoals Sherlock en Nean vermelden ivm de eind-n)
Die uitspraak v bepaalde woorden, vooral bij “liggen” (duidelijk uitgesproken als lihhen)

Dus nadat ik een hele aflevering Eva verdacht denk ik nu toch aan Martijn.
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2019, 08:05

 2354  Uma
Heeft er iemand al iets met die beelden achter de tekst kunnen doen? Ik heb daar niet zoveel verstand van, iemand anders die dat kan proberen?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 21