Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

steve.hendrikx18 mar 2019, 08:10

 7
Wat me opviel is dat we telkens geen naam zien verschijnen op het scherm als Gilles de naam van de kandidaten in zijn laptop typt. Er staat op het scherm enkel De Mol + mol logo, erna een groen of rood scherm.
Andere jaren zien we de naam van de kandidaat ook verschijnen als Gilles dit intypt op zijn laptop.

Een hint? Mss te combineren met het feit dat er in de trailer van volgende week gezegd wordt dat er gelogen werd? Mss was Liesbeth niet de echte afvaller en komt ze terug?
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2019, 08:12

 2354  Uma
Het viel me ook al op.... Ik denk dat dat is om voor meer spanning te zorgen, maar ik heb geen idee wat het zou kunnen betekenen.
Gebruikersavatar

masterveecee18 mar 2019, 08:52

 3547  Sven
ook gedacht bij Kaat, "waarom tonen ze nu dat laptop scherm en niet het gewone scherm?".
Trouwens, enkel bij Kaat?

Denk niet dat Liesbeth terug komt, ze zouden ons anders wel geteased hebben voor volgende week
Gebruikersavatar

Cedric18 mar 2019, 13:53

 2834  Uma
steve.hendrikx schreef:Wat me opviel is dat we telkens geen naam zien verschijnen op het scherm als Gilles de naam van de kandidaten in zijn laptop typt.
Vond ik ook raar.
Gebruikersavatar

Vermoljoen18 mar 2019, 21:51

 2354  Uma
masterveecee schreef:Trouwens, enkel bij Kaat?
Nee hoor, bij iedereen.
Gebruikersavatar

jordy.van-den-bossche18 mar 2019, 22:19

 3
Bij Eva werd het scherm van de laptop niet getoond. Schreef Gilles daar dan misschien "De Mol"? Ik vond het ook raar en zeer opvallend...
Gebruikersavatar

chicawah.janssen19 mar 2019, 11:08

 8153
Ik zie niet in waarom Gilles "de mol" zou schrijven i.p.v. de naam van de kandidaat in kwestie. Dat heeft toch geen enkele zin?
Hij zou daarmee trouwens veel verraden: om "de mol" te tikken moet hij 6 toetsen aanslaan. Bas en Eva zijn maar 3 letters, Axel en Kaat maar 4. Als hij daar meer zit te tikken, zou dat opvallen.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT20 mar 2019, 09:27

 767  Yens
Zoals hier ergens anders op het forum al aangehaald is, worden de beelden die op een tv-scherm, zoals het eliminatiescherm, getoond worden, er later opnieuw opgeplakt voor een betere kwaliteit. Misschien zagen de kandidaten in het echt wel nog op het scherm dat Gilles hun naamt intikte, maar is dit gewoon een klein foutje uit de montage ofzo.