Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Gillesisdemol19 mar 2019, 01:34

 373
In aflevering 2 staat bij minuut 50:42 in de ondertiteling: "Schetekes, als we die berg op moeten, mogenn we wel een beetje doorstappen."

Misschien slaat de paranoia toe, maar in dit programma kan alles een hint zijn. :? Heeft er nog iemand vreemde foutjes (?) opgemerkt?
Gebruikersavatar

Gillesisdemol20 mar 2019, 23:57

 373
Aangezien geen kat reageert, mag dit voor mijn part verplaatst worden naar het topic van nutteloze verborgen hints :roll:
Gebruikersavatar

Cedric21 mar 2019, 00:09

 2834  Uma
Wacht nog even af.. Ik heb hier nu echt niet op gelet, maar STEL dat er in ELKE aflevering in de ondertiteling een dergelijke spelfout zit, dan valt hier wel iets mee te doen 😉

Het is niet omdat er niet meteen iemand reageert dat er niets van aan is. Het staat iedereen vrij opvallendheden te melden. Alleen is 1 spelfout in 1 aflevering wat weinig om echt mee aan de slag te gaan..

Ik moet de 2 eerste afleveringen nog herbekijken, maar zal er in alle geval proberen op te letten!
Gebruikersavatar

Klaartje21 mar 2019, 10:24

 2245  Uma
Mwa, goed opgemerkt, maar er worden nog "foutjes" gemaakt in de ondertiteling.

Bijvoorbeeld in aflevering 1: op een bepaald moment zie je Axel op zijn bed zitten en zeggen wie hij verdacht vond.

Hij zegt dan: "Ik vond Joeri nogal een rooie kop hebben.", maar in de ondertiteling staat: "Ik vond Joeri nogal een goeie kop hebben."

Soms kan het ook zijn dat de mensen die de ondertiteling moeten verzorgen het niet goed verstaan wat er gezegd wordt, zoals in bovenstaand geval.

1 tikfoutje zou ik dan toch door de vingers durven zien, maar je weet maar nooit bij De Mol.
Gebruikersavatar

Moldedju21 mar 2019, 10:39

 507  Yens
Ik zag nog een tikfoutje. Maar hier is een letter weggelaten.
In de introductievideo van Ingrid staat in de ondertiteling:
"Ik denk vooral omdat niemand verwacht dat ik een goed Mol zou kunnen zijn"
De "e" is dus verdwenen.
Dat is nu wel op een redelijke cruciale plaats maar ik ga er toch vanuit dat het gewoon een tikfout is.
Als is het maar omwille van het feit dat als ze zo een hint er insteken dat ze geen enkele andere fout in de ondertiteling mogen maken of de hint is om zeep. Dat risico zou ik niet nemen. Een tikfoutje is snel gebeurd!
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2019, 11:47

 3547  Sven
Ik moet zeggen dat ik zondag ook wel iets las waarvan ik dacht van "die heeft dat toch niet gezegd?"...
Zou eens moeten zien wat het is