Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire20 mar 2019, 19:19

 36
Hoeveel verborgen hints ga ik nog aan iemand vastpinnen.

Tijdens het dagboek van de mol hoor je op de achtergrond het geluid van een tikkende klok.

Diezelfde tikkende klok kan je een eerste keer horen als Kaat bij haar thuis leert jongleren. Ik weet niet of het iets is maar het lijkt verdacht.
Iemdand met andere verdenkingen rond kaat?
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2019, 12:00

 3547  Sven
ik speelde ook al met het gedacht om te zoeken naar klokken, na het fragment van het dagboek.
Of iets rond 'Chechmate', zoals de soundtrack eigenlijk heet
Gebruikersavatar

ONBEKEND08 apr 2019, 17:17

 
Kort nadat Bas zijn vrijstelling bemachtigd heeft in aflevering 5 speelt hetzelfde geluid dat speelt tijdens het dagboek van de mol. Kan hier iets inzitten?
Gebruikersavatar

ex-molinator08 apr 2019, 17:25

 3483  Uma
bert.vanparys schreef:Kort nadat Bas zijn vrijstelling bemachtigd heeft in aflevering 5 speelt hetzelfde geluid dat speelt tijdens het dagboek van de mol. Kan hier iets inzitten?
Ik vrees dat je wat preciezer zal moeten zijn: "kort na ..." en "tijdens het dagboek van de mol" laat veel ruimte voor interpretatie (en te veel ruimte om de betreffende fragmenten te zoeken).
Gebruikersavatar

ONBEKEND08 apr 2019, 17:40

 
Sorry daarvoor ... Het geluid begint bijna exact op 1:00:00, wanneer Joeri, Elisabet en Bas langs de schutters willen komen nadat Bas zijn vrijstelling gepakt heeft. Het geluid eindigt op 1:00:10, wanneer de kust veilig is en ze verder gaan. Dit alles speelt zich af bij de 'sanitaire blok' waar de vrijstelling hing.
Gebruikersavatar

ex-molinator08 apr 2019, 18:14

 3483  Uma
bert.vanparys schreef:Sorry daarvoor ... Het geluid begint bijna exact op 1:00:00, wanneer Joeri, Elisabet en Bas langs de schutters willen komen nadat Bas zijn vrijstelling gepakt heeft. Het geluid eindigt op 1:00:10, wanneer de kust veilig is en ze verder gaan. Dit alles speelt zich af bij de 'sanitaire blok' waar de vrijstelling hing.
OK, ik moet deze avond toch nog een stukje van 10 à 15 minuten bekijken, en ik vermoed dat ik het stuk waar jij naar refereert nog niet gezien heb.
Gebruikersavatar

Evitaperron28 apr 2019, 23:45

 27
Wat is toch die tikkende klok tijdens de eliminaties? Zou het morse zijn?
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 07:46

 2354  Uma
Die tikkende klok is toch in ieder seizoen te horen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2019, 20:16

 8153
Denk ik ook.