Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jay-Lo20 mar 2019, 23:07

 1690  Sven
Ik neem dit zelf niet serieus, maar heeft Kaat nu gewoon pantoffels aan bij de eliminatie? Ik dacht dat dit al een x gedaan was, maar dat lijken nu toch gewoon sloefkes? Ik ben nu ook weer niet echt mee met de nieuwste hypes, moet ik toegeven.
Gebruikersavatar

KevinL22 mar 2019, 09:08

 87
Het feit dat ze op haar sloefkes naar de eliminatie gaat, maakt dat ze wel heel zeker is dat ze blijft.

Ikzelf zit al in een tunnel met een tweevaksbaan, genaamd Eva en Kaat 😂
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2019, 09:37

 2204
KevinL schreef:Ook het feit dat ze op haar sloefkes naar de eliminatie gaat, maakt dat ze wel heel zeker is dat ze blijft.
Een verborgen hint uit seizoen 2 recycleren? Zo groot zal de bloedarmoede wel niet zijn op de redactie. 😉
Gebruikersavatar

ex-molinator22 mar 2019, 09:43

 3483  Uma
KevinL schreef:...
Ikzelf zit al in een tunnel met een tweevaksbaan, genaamd Eva en Kaat 😂
Wacht maar: straks vloeit die samen met een paar andere

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee22 mar 2019, 10:06

 3547  Sven
Frolva schreef:Een verborgen hint uit seizoen 2 recycleren? Zo groot zal de bloedarmoede wel niet zijn op de redactie. 😉
tenzij, onze Mol een mol-fanaat is en vanuit alle seizoenen iets recycleert? :albino:
Gebruikersavatar

Jay-Lo22 mar 2019, 11:44

 1690  Sven
En al die hints die al zijn gepasseerd naar Kaat toe: groen I, een tikkende klok, en nu die sloefen, allemaal in 1 aflevering. Ze konden gewoon het woord mol op haar voorhoofd schrijven dan. Voorlopig denk ik dat het slippers zijn met iets fluffie.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen22 mar 2019, 11:47

 8153
In mijn ogen heeft Kaat sandalen aan en geen pantoffels. Ik heb op het vliegtuig al mensen gezien met teenslippers, dus kan Kaat met haar schoeisel gerust naar huis vertrekken.
Gebruikersavatar

brenda.loos22 mar 2019, 11:49

 8
dit geeft een andere kijk op mijn hoofdverdachte: Elisabeth

dit geeft wel een andere wending, niet?
:mrgreen:
Gebruikersavatar

brenda.loos22 mar 2019, 11:53

 8
Jay-Lo schreef:En al die hints die al zijn gepasseerd naar Kaat toe: groen I, een tikkende klok, en nu die sloefen, allemaal in 1 aflevering. Ze konden gewoon het woord mol op haar voorhoofd schrijven dan. Voorlopig denk ik dat het slippers zijn met iets fluffie.
ja het is wel verdacht maar doet de redactie het niet verdacht lijken?
Gebruikersavatar

Frolva22 mar 2019, 11:59

 2204
chicawah.janssen schreef:In mijn ogen heeft Kaat sandalen aan en geen pantoffels. Ik heb op het vliegtuig al mensen gezien met teenslippers, dus kan Kaat met haar schoeisel gerust naar huis vertrekken.
Er zaten er nog wel tussen (Ingrid, Elisabet, Bas, ...) met 'schoenen' om niet in november mee in België aan te komen ...


Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje22 mar 2019, 12:17

 2245  Uma
Mja, mij lijken het eerder een soort sandalen of "teensletsen".

In seizoen 4, toen Gilles VB de Mol was, verscheen kandidaat Bruno ook op zijn "sloefen" bij een van de eerste eliminaties. Toen dacht ik ook: "Ola, verdacht!", maar dat bleek achteraf toch niet relevant, gewoon toeval.
Gebruikersavatar

Moldedju22 mar 2019, 12:36

 507  Yens
Het is Vietnam he! November is regenseizoen dus vochtig warm. Ik heb daar mijn (Teva) sandalen ook voor een maand niet uitgedaan denk ik 😉