Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

pieter.groeninckx24 mar 2019, 21:41

 4
Tijdens beide eliminaties komt Joeri blazend in beeld. Ik weet dat ze vorig seizoen iets soortgelijks gedaan hebben, maar kan er dit seizoen terug iets in zitten? Of zit ik al te ver in mijn tunnel :oops: 😛?
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 21:46

 1293  Uma
blazen, waar wanneer hoe. Kun je wat meer kadering geven?
Gebruikersavatar

pieter.groeninckx24 mar 2019, 21:47

 4
Tijdens de eerste aflevering "blaast" hij "p p p p pffff"
Tijdens de tweede eliminatie "pfff p p p pffff"
Gebruikersavatar

Yvo24 mar 2019, 21:58

 1111  Uma
Pieter bedoelt dat de mol van vorig jaar, Pieter, met zijn ogen in morse knipoogde naar de camera na de eliminatie.
Hij denkt nu dat er dit jaar misschien iets gelijkaardigs in zit tijdens de eliminatie.
chicawah.janssen schreef:Tja, die gast speelt trompet, dus hij is het gewoon veel te blazen 😉
😂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 mar 2019, 21:59

 8153
:roll: Dat had ik wel door hoor Yvo!
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 22:00

 1293  Uma
Maar moest joeri de mol zijn, is de kans heel groot dat hij weet dat het rode scherm de leugen was, dus als hij al zou blazen, kreunen, knipperen of wat dan ook, dan nu toch niet aangezien het geen echte eliminatie is??
Gebruikersavatar

Yvo24 mar 2019, 22:01

 1111  Uma
chicawah.janssen schreef: :roll: Dat had ik wel door hoor Yvo!
Dat wist ik niet. En omdat Beaver om kadering vroeg dacht ik het even uit te leggen. Sorry, het was misschien wat overbodig.
Gebruikersavatar

BeaVer24 mar 2019, 22:03

 1293  Uma
Ik had eigenlijk totaal niet door dat topicstarter refereerde naar het knipperen van vorig jaar. Dus bedankt Yvo, want dat was net ietske duidelijker gekaderd.