Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2019, 18:59

 3423  Yens
Oesje, blijkbaar last van geheugenstoornissen... Dacht dat het tijdens de eliminatie was.
Gebruikersavatar

Dominique30 mar 2019, 02:00

 61
Ik denk dat het shirt van Joeri een verwijzing is naar de slogan van dit jaar. No idea today -> Joeri weet niets. Net zoals de slogan van de campagne van dit jaar van de voorgaande mollen: Gilles weet niets, en Eline weet niets, en ....

Stel dat het niet zo is, hoe toevallig is het dat een gewone kandidaat een shirt bij zou hebben met de slogan van dit jaar op?

En de verwijzing naar logo 2016 zou er dan op kunnen wijzen dat er net zoals toen nu ook weer een verborgen hint zit in de kledij van de mol.

Iets waar de productie trouwens makkelijk genoeg 'een mouw' aan kan passen, ook al zitten we in een situatie met een niet op voorhand gekozen mol. Beter nog, dergelijke hint wordt hier op het forum net door dat feit ineens minder verdacht....
Gebruikersavatar

Dominique30 mar 2019, 03:46

 61
Nog een (late) toevoeging aan mn opmerking maken.

In de context van dit spel lijkt het me juister om de vertaling naar het engels van 'jij weet niets'/ of bvb 'Gilles weet niets' eerder als 'You have no idea'/'Gilles has no idea' te beschouwen.

Want moest je het letterijk vertaalde 'you know nothing/ he knows nothing' antwoorden op de vraag 'Weet jij/x wie de mol is' of 'Wie valt er af' of 'Wat gaat er allemaal gebeuren dit seizoen', ... dan zou dat erg raar zijn qua engels taalgebruik. En dat lijkt me logischerwijze wel waar ze in de campagne op doelen 😉

PS: nog even vermelden dat die vermelding van logo 2016 zeker niet mn eigen vondst was hoor, maar van de topic starter. No thievery today 😎