Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

robin.deconinck25 mar 2019, 07:46

 2
Wat mij opviel in aflevering 2 (Kookproef) en aflevering 3(Vovinam gevecht) is dat Eva graag Vietnamese woorden al lachend herhaalt.

Bij de kookproef bootst ze ostentatief 'Cha Ca' na toen Gilles dit zei. Dit zit ook in de recap van aflevering 2 aan het begin van 3.
Bij het gevecht vindt ze blijkbaar de naam 'Xuan' leuk genoeg om heel duidelijk te herhalen.
Zij is de enige kandidate die dit (voor zover ik zag) gedaan heeft. Als advocate lijkt me dit al zeker een opvallend gegeven, aangezien je dit van iemand met zo'n beroep niet meteen verwacht.

Krijgen we in aflevering 4 weer een woord dat herhaalt wordt door Eva?
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2019, 08:04

 3423  Yens
En wat is dan volgens jou de verborgen hint hier in? Ik denk eerder dat dit past bij Eva's voornaamste karaktertrek: flapuit 😉.
Gebruikersavatar

robin.deconinck25 mar 2019, 08:12

 2
Het feit dat ze dit 2x doet en dit ook vrij duidelijk in beeld wordt gebracht doet mij ergens vermoeden dat we dit in de komende afleveringen nog gaan zien. En dat dit dan 1 van de wederkerende hints van de mol is.
Gebruikersavatar

Jansen25 mar 2019, 08:31

 3423  Yens
Het kan zijn, maar ik denk van niet 😉. Over het algemeen zitten de echte hints veel origineler in mekaar en zijn ze moeilijker te vinden dan het het herhalen van een aantal Vietnamese woorden. De volgende afleveringen zullen het uitwijzen, alhoewel ik denk dat we Eva dit zeker nog zullen zien doen.
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 mar 2019, 11:06

 2354  Uma
Ik zie er ook geen hint in... Dit is gewoon een eigenschap van Eva.
Gebruikersavatar

filiep.portugees25 mar 2019, 12:39

 407  Uma
robin.deconinck schreef:Wat mij opviel in aflevering 2 (Kookproef) en aflevering 3(Vovinam gevecht) is dat Eva graag Vietnamese woorden al lachend herhaalt.

Bij de kookproef bootst ze ostentatief 'Cha Ca' na toen Gilles dit zei. Dit zit ook in de recap van aflevering 2 aan het begin van 3.
Bij het gevecht vindt ze blijkbaar de naam 'Xuan' leuk genoeg om heel duidelijk te herhalen.
Zij is de enige kandidate die dit (voor zover ik zag) gedaan heeft. Als advocate lijkt me dit al zeker een opvallend gegeven, aangezien je dit van iemand met zo'n beroep niet meteen verwacht.

Krijgen we in aflevering 4 weer een woord dat herhaalt wordt door Eva?
Voor "cha ca" is er wel een verklaring.
"Tsjakkaa!" was de kreet ter zelfmotivatie van de Nederlandse Emile Ratelband.
Vandaar dat ze het ook zo uitspreekt, waarop die Xuan dan zou slaan weet ik niet.
Gebruikersavatar

astridm25 mar 2019, 17:03

 287
robin.deconinck schreef: Bij de kookproef bootst ze ostentatief 'Cha Ca' na toen Gilles dit zei. Dit zit ook in de recap van aflevering 2 aan het begin van 3.
Bij het gevecht vindt ze blijkbaar de naam 'Xuan' leuk genoeg om heel duidelijk te herhalen.
Ik had een vriendin die dat ook altijd deed, dat was een soort bevestiging voor haarzelf dat ze het begrepen had.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 mar 2019, 19:58

 8153
Ik zou het ook doen, gewoon omdat ik een zwak heb voor talen :mrgreen:
Gebruikersavatar

gilles.claeys01 apr 2019, 08:55

 28  Philippe
Heeft Eva in aflevering 4 nog woorden/zinnen herhaald die werden gezegd?
Gebruikersavatar

Waeldwann01 apr 2019, 14:41

 46  Sven
Gisteren hebben we een shotje gedronken iedere keer dat ze "OoHmAaGaAaAwD!" herhaalde en we waren zat toen het eerste reclameblok begon.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen01 apr 2019, 19:39

 8153
😂
Maar schatteke toch! :mrgreen: