Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

pieter.grauwels25 mar 2019, 12:11

 69
Ik vond de reactie van Joerie een beetje vreemd met zijn 'Eye of the Tiger' uitspraak - leek mij een beetje ingestudeerd - ik zit wel in een Joeri tunnel, maar het liedje is van "Survivor" wat eventueel kan wijzen op dat hij de enige overlever, dus mol is (want hij gaat dit als enige in elk geval niet kunnen afvallen die aflevering)

Beetje vergezocht, maar ik deel het mee
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 12:38

 3547  Sven
Toen ik "the year of the tiger" hoorde zeggen, moet ik ook wel direct aan het liedjes denken ze :mrgreen:
Gebruikersavatar

Suspicious27 mar 2019, 08:53

 106
het liedje is van "Survivor" wat eventueel kan wijzen op dat hij de enige overlever, dus mol is
Hier zit iets in. Ik snap zijn reactie ook echt niet. Anderzijds, hoe is het gesprek over de dierenjaren begonnen?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 10:34

 8153
Door Bruno die zei dat hij van 1965 is en meester dinges die daarop zei dat dat het jaar van de geit is.
Gebruikersavatar

anja.mathijs27 mar 2019, 10:52

 391  Uma
Maar dan vind ik het raar, Bruno vraag wat hij is: geit
Joeri: tijger
Bas vraagt hoe je het best een leugenaar kunt ontdekken (lees : mol) .
Ik zou mijn dierenteken ook willen weten of wil Bas nu niet horen zeggen dat hij een konijn/kat is :roll:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 11:17

 8153
Misschien vindt Bas die astrologie gewoon lariekoek en krijgt hij liever info waar hij iets aan heeft. Het feit dat hij vraagt hoe je een "traitor" kan herkennen, betekent voor mij dat hij niet de mol is. Je gaat de 2 anderen niet op een presenteerblaadje aanbieden waarop ze moeten letten om de mol te ontmaskeren hé 😉
Gebruikersavatar

anja.mathijs27 mar 2019, 11:28

 391  Uma
Of je gaat de 2 anderen niet op een presenteerplaatje aanbieden dat jij nu blijkbaar als enige het jaar van het konijn bent, zeker niet omdat konijnen in deze aflevering zo een grote rol spelen.
Zoek het witte konijn? En volgende week draait ook veel om konijnen.
Misschien alleen deze aflevering en ben ik helemaal verkeerd ..
Of hij wil niet dat de kandidaten weten dat zijn teken konijn is, en probeert de conversatie een andere wending te geven?
Hoe ontmasker ik een mol maakt hem dan typisch kandidaat?
Help, geraak in de Bas tunnel terecht !!
Gebruikersavatar

brenda.loos28 mar 2019, 11:37

 8
chicawah.janssen schreef:Door Bruno die zei dat hij van 1965 is en meester dinges die daarop zei dat dat het jaar van de geit is.
ja dat leek wel verdacht toen joeri het zei

en het is een liedje ven katy perry: roar denk ik :mrgreen: