Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Thibaud Dedier25 mar 2019, 13:08

Deelnemer  46
Afbeelding

Elisabet staat bij mij niet helemaal op één, maar dit vind ik toch een mogelijke bizarre tip van de redactie? Lijkt dit niet een aangepast logo in de vorm van een X?
Gebruikersavatar

Klaartje25 mar 2019, 13:24

 2245  Uma
Dat ziet er inderdaad vreemd uit. En pal op Elisabet!

Zeer scherp gezien!
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 13:25

 3547  Sven
Dat logo wordt in alle infografieken getoond dacht ik, weet niet of het iets specifiek is voor Elisabet
Gebruikersavatar

kristofm25 mar 2019, 13:27

 1
Ook opgemerkt hier. Vervolgens eens extra op Elisabet gelet. Interessante "onopvallende" houding toen het om doorgaan of cashen ging. Let ook op haar houding en wanneer ze probeert tussen te komen. Bovendien als enige met zonnebril op die ze aan het eind afzet (mollen in deze opdracht is voorbij?)
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 13:50

 3547  Sven
Hier staat er ook 1:
Afbeelding

Maar om 1 of andere reden wil die net dat stuk niet in goeie kwaliteit afspelen...
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh25 mar 2019, 13:57

 344  Sven
Thibaud Dedier schreef:Afbeelding

Elisabet staat bij mij niet helemaal op één, maar dit vind ik toch een mogelijke bizarre tip van de redactie? Lijkt dit niet een aangepast logo in de vorm van een X?
Hallo,

Ik zie de 'x' even niet, waar moet ik precies kijken? Ik zie wel het 'moire' effect, waarvan ik denk dat je dat bedoelt, maar dat maakt de plaatsing van het logo niet minder verdacht, goed gespot.
Gebruikersavatar

masterveecee25 mar 2019, 14:04

 3547  Sven
hebbes! :geek:

Afbeelding
Gebruikersavatar

Mateo25 mar 2019, 14:36

 870
Ik meen me te herinneren van vorig seizoen dat zo'n logootje verschijnt bij de wisseling van beeld (camera?).
Gebruikersavatar

Taupe07726 mar 2019, 11:04

 767  Yens
Mooi opgemerkt van Thibaud en ik zie elders dat er anderen hetzelfde gepost hebben.
Echter imo is het gewoon pal in het midden en moeten we er niks achter zoeken.
Maar tja ik zit er iedere keer naast op zoek naar de mol... :smurf:
Gebruikersavatar

billie.holiday26 mar 2019, 12:17

 462  Bert
We hadden dat toch vorig jaar ook. Ik dacht dat Masterveecee vorig jaar op gewezen heeft, maar daar ben ik niet meer zeker van. Er was toen iemand die het op de witte of zwarte auto had opgemerkt.
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2019, 17:03

 3423  Yens
We hadden dat toch vorig jaar ook.
Klopt, herinner me dat nog levendig. Ben er ook wel niet meer zeker van wie dat opgemerkt en gepost had 😃 .
Gebruikersavatar

Klaartje26 mar 2019, 18:12

 2245  Uma
billie.holiday schreef:We hadden dat toch vorig jaar ook. Ik dacht dat Masterveecee vorig jaar op gewezen heeft, maar daar ben ik niet meer zeker van. Er was toen iemand die het op de witte of zwarte auto had opgemerkt.
Ja dat klopt. Toen dacht iemand er een hint in te zien, nl. dat de mol in de tweede auto zat, waar het logo pal op stond. Ik denk zelfs dat het al langer dan van vorig jaar geleden is (seizoen van Gilles als mol?)

Maar wie weet hebben de makers van de mol die vermeende hint toen ook gelezen en dachten ze: mmh, niet slecht gevonden, die noteren we even voor later.

Wie weet is het kadreren van dit logo nu wel een hint. En je zou hem ook kunnen linken aan de uitspraak van GDC op het einde van aflevering 3 "Wie de mol niet tijdig in het vizier heeft, betaalt daar vroeg of laat een prijs voor."

Door de strepen in het aangepaste logo zou je kunnen zeggen dat het op een vizier lijkt. In het beeld door Thibaud hierboven getoond, hebben de makers in postproduktie in elk geval de Mol pal in het vizier, mocht achteraf blijken dat Elisabet inderdaad de Mol is.

Misschien toch een potentiële voltreffer?