Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 mar 2019, 08:06

 2354  Uma
Taupe077 schreef:Mooi opgemerkt van Thibaud en ik zie elders dat er anderen hetzelfde gepost hebben.
Echter imo is het gewoon pal in het midden en moeten we er niks achter zoeken.
Maar tja ik zit er iedere keer naast op zoek naar de mol... :smurf:
Dat zou ik niet meteen zeggen.. Ze kiezen nog altijd hoe ze met die camera filmen en wanneer ze het in beeld laten komen.
1) Als de cameraman de taak kreeg om op een bepaald moment Elisabet in het midden van het beeld te brengen, dan kan die dat wel doen.
2) Of ze kunnen als dit een shot is dat steeds meer wordt uitgezoomd het later kiezen wanneer ze dat in beeld brengen en dus zouden wachten tot Elisabet in het midden van het beeld staat.

Zelf denk ik niet dat het een hint is, maar vergeet niet dat dit 2 dingen zijn waardoor het wel een hint zou kunnen zijn.
Gebruikersavatar

masterveecee27 mar 2019, 10:01

 3547  Sven
bwa, is een drone shot, dan moeten de de kandidaten al in de jusite volgorde en op de juiste plaat zetten om het goed te krijgen...


Ik herinner mij dat vorig jaar dit ook aan bod is gekomen, maar er niet echt iets uitkwam in de uitleg aflevering
Gebruikersavatar

nikkitjep22 apr 2019, 00:34

 3
Afbeelding
Afbeelding
In de aflevering van vandaag heb ik ook het logo op elisabet zien staan.
Gebruikersavatar

Torremolinos22 apr 2019, 14:50

 264
Ik geloofde in eerste instantie ook niet zo in deze theorie, maar nu het toch al een paar keer is opgemerkt op Elisabet, zit er misschien een patroon in. We kunnen dit alleen uitsluiten als het logootje ook eens pal op andere kandidaten (dit seizoen) verschenen zou zijn.
Het kan toeval zijn, maar ik vermoed dat ze uit tientallen uren aan beeldmateriaal ook wel genoeg beelden hebben waar Elisabet nét in het midden staat, dus het kan ook bedoeld gemonteerd zijn.
De mol in het vizier?
Gebruikersavatar

lajato23 apr 2019, 23:56

 69
Hier heb je het logo eens niét op Elisabet maar wel op Bruno... theorie ontkracht?
(afl 5)

Afbeelding
Gebruikersavatar

Klaartje24 apr 2019, 00:10

 2245  Uma
Ik denk het wel Lajato, dat het daarmee ontkracht is als tip of verborgen boodschap naar de Mol.

Maar of daarmee ook bewezen is dat Elisabet niet de mol zou kunnen zijn? Denk ik niet, dat is een ander paar mouwen.

Dat "molteken" pal op Elisabet was dus toeval. Dat het elders (bvb in aflevering 7, in het busje) nog een paar keer op haar gericht was dus waarschijnlijk ook. Elisabet zal dikwijls toevallig in het midden van het beeld staan zeker? 🙂
Gebruikersavatar

Frolva24 apr 2019, 08:46

 2204
lajato schreef:Hier heb je het logo eens niét op Elisabet maar wel op Bruno... theorie ontkracht?
(afl 5)

Afbeelding
Blijkbaar. :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen24 apr 2019, 10:59

 8153
lajato schreef:Dit elimineert idd niet Elisabet, maar het logo lijkt me dus verder geen verborgen hint.
Werd trouwens vorig jaar ook opgemerkt en het was geen hint, maar gewoon het logo dat om god weet welke reden soms midden in het scherm verschijnt.
Gebruikersavatar

Jansen24 apr 2019, 11:02

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Werd trouwens vorig jaar ook opgemerkt en het was geen hint, maar gewoon het logo dat om god weet welke reden soms midden in het scherm verschijnt.
Verschijnt volgens mij telkens op het scherm als er een "info scherm" getoond wordt.
Gebruikersavatar

Vermoljoen24 apr 2019, 16:34

 2354  Uma
Jansen schreef: Verschijnt volgens mij telkens op het scherm als er een "info scherm" getoond wordt.
Dat klopt helemaal.