Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

JKpowned25 mar 2019, 16:36

 259
Het viel mij op dat sommige dingen die op facebook werden gepost zeer rare tijdstippen hadden en het viel me eveneens op dat er veel referenties zijn naar een klok en dus dacht ik laten we die 2 eens combineren met een tijdstip in de afleveringen. Zie hier het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Martijn komt ook wel zeer veel terug in de afbeeldingen. Wie weet is het niets. Is ook nogal identiek met Eline als mol dus zal het wel niets zijn.
Gebruikersavatar

Klaartje25 mar 2019, 18:04

 2245  Uma
Komt dat van de facebook van Vier?

Bij mij staan daar helemaal andere tijdstippen, die altijd 8 uur achterlopen op de Belgische tijd. Maar ook de minuten zijn anders als ik dat zo effen bekijk.

Ik moet er wel bij zeggen dat ikzelf niet op FB zit, dus nooit zelf ingelogd ben op FB. Maar ik kan dat wel allemaal lezen. Doch die tijdstippen die jij aanhaalt in je voorbeelden zijn bij mij totaal anders: bvb. bij de eerste zie ik 10 maart om 13h10 staan.

Maar zoals zo dikwijls zal het wel aan mij liggen (of aan mijn computer). 🙂

Neemt niet weg dat in jouw benadering het tijdstippen zijn die verwijzen naar de online versie van de afleveringen, niet naar tijdstippen van de live uitzending. Dan zou het al juist moeten lukken dat ze een bericht op FB posten op een tijdstip dat precies overeenkomt met een tijdstip in de online versie van de aflevering die dan nog niet online staat. Dus ik maak nog enig voorbehoud, maar blijf het toch maar volgen, je weet maar nooit of er toch iets niet pluis is met die tijdstippen.
Gebruikersavatar

JKpowned25 mar 2019, 18:21

 259
Is inderdaad gewoon van de mol pagina op facebook. Kan andere tijdstippen zijn voor jou omdat je geen account hebt waarbij de tijdzone anders staat standaard dat weet ik nu niet. Tijdstippen zijn zeer makkelijk voor de makers aangezien alles voor gemonteerd wordt weten ze ook al exact wanneer wat wanneer zich afspeelt. Het is een video bestand dat ze gewoon uploaden dus de tijdstippen blijven identiek. Zo hebben ze dat ook gedaan bij Eline als mol vorige keer.

Voorbeeld van een film dat zowel op Netflix als zonder Netflix hetzelfde blijft zelfde principe.

Afbeelding
Gebruikersavatar

stefaan.vanhove26 mar 2019, 21:41

 5
Er kan wel iets zitten in deze theorie. Ik volg deze met de posts op de FB pagina van de mol, maar enkel de posts die ze vlak na de uitzending doen. Dan heb je na aflevering 1 (10/3) de eerste post om 22u24. In aflevering 1 heb je dan op 22:24 een beeld van Elisabet (de mol?). Na aflevering 2 (17/3) de eerste post om 21u32. In aflevering 2 op 21:32 heb je een beeld met o.a. Liesbeth (maar ook Axel, Eva en Martijn). Dus hier een afvaller. De eerste post na aflevering 3 was om 21u38. Het beeld dat hier mee overeenstemt is er eentje van Joeri. Als hij de volgende aflevering de afvaller is kan hier een theorie in zitten.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

JKpowned05 mei 2019, 23:24

 259
Er zal dan toch iets van waar zijn zeker :p
Gebruikersavatar

Jay-Lo05 mei 2019, 23:30

 1690  Sven
Misschien wel. Ik denk dat ik afhaakte toen de volledige groep in beeld kwam.
Gebruikersavatar

Cedric05 mei 2019, 23:39

 2834  Uma
Ik geloof niet dat ze 2 keer dezelfde 'hint' gaan gebruiken. Te veel eergevoel bij de producenten. Die willen niet in herhaling vallen, die willen elke keer iets nieuws doen.
Gebruikersavatar

stefaan.vanhove06 mei 2019, 19:33

 5
JKpowned schreef:Er zal dan toch iets van waar zijn zeker :p
Ik heb afgehaakt omdat Joeri toen niet de afvaller was, maar misschien toonden ze wel op die manier eerst de mol en dan de afvallers. We zullen het nooit weten, tenzij dit als verborgen tip getoond wordt volgende week.