Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

robin.vermote26 mar 2019, 01:05

 1
Net voor de eliminatie zegt Gilles "Eén ding is zeker, wie de mol niet tijdig in het VIZIER heeft, betaalt daar vroeg of laat de prijs voor". Net nadat Gilles Eva aankodigt (die daarna een rood scherm krijgt, weliswaar met een twist), kijkt Ingrid kort achter haar naar Eva en draait zich dan weer om. Afbeelding

Aangezien er in sommige vorige seizoenen hints verborgen zitten tijdens de eliminatie (denk aan knipperen vorig seizoen), is de kans groot dat er dit jaar opnieuw tijdens de eliminaties iets te bespeuren valt. Zowel de manier waarop Gilles de zin zegt als de manier waarop Ingrid zich omdraait lijken mij vrij geforceerd.

Aangezien kandidaten veel naar elkaar kijken tijdens de eliminatie lijkt dit mij een ideale manier om een hint te verbergen. Op het einde van aflevering 2 kijkt Ingrid ook naar Liesbeth, maar dan pas na de eliminatie.

Het thema van kijken/vizier komt ook overeen met de vorige verdenking van Ingrid waar net op het moment dat Gilles zegt "RECHT in de ogen", er een shot met Ingrid in het midden getoond werd.

Conclusie: Ingrid is de mol :p
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2019, 08:31

 3547  Sven
Deed Ingrid dat ook bij Liesbet?
Gebruikersavatar

KevinL26 mar 2019, 09:56

 87
masterveecee schreef:Deed Ingrid dat ook bij Liesbet?
Ja, wel pas na het rode scherm.
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2019, 11:19

 3547  Sven
Mja, erna is niet verdacht dan 🙂 ervoor zou je kunnen zeggen dat ze kijkt naar diegene die het rode scherm krijgt
Gebruikersavatar

billie.holiday26 mar 2019, 12:07

 462  Bert
Ik heb daar ook opgelet en toen heb ik de eerste eliminatie erbij genomen. Ze kijkt telkens naar iedereen, die zijn naam wordt genoemd. Het is net of ze afscheid neemt.
Misschien toch de volgende aflevering eens opletten of ze het terug doet.

Ik zie alweer spoken volgens mij.
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2019, 13:37

 3547  Sven
Of om de reactie te zien bij hun scherm 😉
Gebruikersavatar

skred26 mar 2019, 13:48

 110  Uma
Eva keek ook naar Ingrid. En Eva keek vorige keer ook naar Liesbeth, net voor ze haar rood scherm kreeg.
Afbeelding

Juist nadat GDC de 'in het vizier' zin heeft gezegd, knikt Eva met haar hoofd, alsof ze een teken geeft. In het volgende beeld lijkt GDC ook richting Eva te kijken en lijkt hij haar 'antwoord' opgemerkt te hebben.
Gebruikersavatar

Yvo26 mar 2019, 13:50

 1111  Uma
robin.vermote schreef:Aangezien er in sommige vorige seizoenen hints verborgen zitten tijdens de eliminatie (denk aan knipperen vorig seizoen), is de kans groot dat er dit jaar opnieuw tijdens de eliminaties iets te bespeuren valt.
Hier ben ik het niet mee eens. Ze zoeken altijd iets anders om te doen. Anders is de verborgen hint te voorspelbaar en dus te makkelijk te vinden. Dus het is eerder: aangezien er in sommige vorige seizoenen hints verborgen zitten tijdens de eliminatie (denk aan knipperen vorig seizoen), is de kans klein dat er dit jaar opnieuw tijdens de eliminaties iets te bespeuren valt.
Gebruikersavatar

annick.neskens27 mar 2019, 07:46

 128
masterveecee schreef:Deed Ingrid dat ook bij Liesbet?

Eva deed dat bij Liesbeth en ook bij Ingrid, zoals SKRED ook al aangeeft.

Eva keek Liesbeth aan voor ze het rode scherm kreeg en nu keek ze ook Ingrid aan ... wil dat misschien betekenen dat Ingrid de echte afvaller zou zijn?
En ik dacht nog wel dat Ingrid de mol zou kunnen zijn ... Nu ga ik mijn top 3 veranderen ...

Re: Afl 3 - "in het vizier" - Aankijken afvallers
NEAN schreef:Axel gebruikt dezelfde woorden bij de voice-over tijdens het invullen van de eliminatietest:

Afbeelding
Dat is inderdaad wel verdacht alsook dat hij daar zegt dat het zwijn Ingrid de mogelijkheid gaf om dat als reden te geven om eruit te gaan en zo de proef te laten mislukken. Nochtans zei Ingrid tegen Axel dat het zwijn er niets mee te maken had, doch zijn gesnurk wel.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 12:58

 8153
annick.neskens schreef:Eva keek Liesbeth aan voor ze het rode scherm kreeg en nu keek ze ook Ingrid aan ... wil dat misschien betekenen dat Ingrid de echte afvaller zou zijn?
En ik dacht nog wel dat Ingrid de mol zou kunnen zijn ... Nu ga ik mijn top 3 veranderen ...
Waarom zou Ingrid de mol niet kunnen zijn? Omdat Eva haar aankeek? Vreemde redenering.
Zelfs als Eva de mol zou zijn, zou ze niet weten dat Ingrid de afvaller is. Ik denk eerder dat Eva Ingrid aankijkt omdat ze denkt dat Ingrid zal afvallen. Ze kan dus ofwel de mol zijn ofwel niet. Aangezien zij de zogezegde afvaller was die de vragenlijst het snelst ingevuld had, veronderstel ik dat Eva niet de mol is.
Wij krijgen altijd maar fragmenten te zien, dus Eva kon net zo goed toevallig naar Ingrid kijken. Misschien keek ze ervoor naar Martijn en erna naar Elisabet bv.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 27 mar 2019, 13:05, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 mar 2019, 13:02

 1690  Sven
annick.neskens schreef:Eva deed dat bij Liesbeth en ook bij Ingrid, zoals SKRED ook al aangeeft.

Eva keek Liesbeth aan voor ze het rode scherm kreeg en nu keek ze ook Ingrid aan ... wil dat misschien betekenen dat Ingrid de echte afvaller zou zijn?
En ik dacht nog wel dat Ingrid de mol zou kunnen zijn ... Nu ga ik mijn top 3 veranderen ...

Re: Afl 3 - "in het vizier" - Aankijken afvallers


Dat is inderdaad wel verdacht alsook dat hij daar zegt dat het zwijn Ingrid de mogelijkheid gaf om dat als reden te geven om eruit te gaan en zo de proef te laten mislukken. Nochtans zei Ingrid tegen Axel dat het zwijn er niets mee te maken had, doch zijn gesnurk wel.
Ze zit ook in mijn top 3, en voorlopig blijft ze daar. Ik ga dat niet veranderen omdat Eva haar aankeek, trouwens, het was Ingrid die zich omdraaide en Eva aankeek. En ik geloof ook niet dat het een hint is.