Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

gert-jan.vermeire26 mar 2019, 16:11

 36
Tijdens de reclame van nietnaarluxemburg als GDC volledige transparantie belooft en als hij in zijn hotelkamer staat en laat weten dat hij de mol gaat briefen maakt GDC met zijn handen het duikersgebaar voor "OK" dit is me echt wel opgevallen.

Het gebaar lijkt op een b "Bas of Bruno" de mol misschien?
Of mijn verdachte Kaat? Weet iemand Kaat haar achternaam? Als het met een O begint heb je "OK"
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee26 mar 2019, 16:41

 3547  Sven
Denk dat het gebaar het woord "slechtste" wat wil versterken
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2019, 17:17

 3423  Yens
Het gebaar dat Gilles maakt doet me nog aan iets anders denken: het schaduwspel met vingers om bepaalde figuren uit te beelden. Lijkt het figuur trouwens niet een beetje op een konijn?
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2019, 17:58

 3483  Uma
Ik heb me ook al suf gezocht op gebarentaal, maar noch de Vlaamse noch de Nederlandse brengen klaarheid (tot nog toe).
En de Vietnamese vind ik niet.
Gebruikersavatar

thomas.opdebeeck26 mar 2019, 18:04

 1
Om op de theorie van het handgebaar als konijn (van hierboven) verder te gaan (en het konijn in de aflevering) heb ik eens gekeken naar wie er volgens de Chinese dierenriem in het jaar van het konijn geboren is. Bas en Joeri zijn beiden 32 jaar (geboren in 1987)...
Laatst gewijzigd door thomas.opdebeeck op 26 mar 2019, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

ex-molinator26 mar 2019, 18:09

 3483  Uma
thomas.opdebeeck schreef:Om op de theorie van het handgebaar als konijn verder te gaan ...
Theorie van het handgebaar als konijn? Heb ik iets gemist? In welk topic staat dat?

Heb je het over Jansen @ Handgebaar Gilles De Coster?
Gebruikersavatar

Dominique26 mar 2019, 18:57

 61
Joeri is uit 86 en is vant jaar van de tijger. Word gezegd in afl. 3 bij gesprek met meester Thim
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2019, 19:47

 8153
Anders wil ik ook nog wel eens herhalen dat de :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: vastlagen vóór Vietnam maar de mol niet :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen26 mar 2019, 23:15

 3423  Yens
Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in de Chinese dierenriem:

Afbeelding

Als Joeri in 1986 geboren is, is hij inderdaad een Tijger, of ingeval hij in januari geboren is, een Os. Wat wel vreemd is: Meester Thim zegt dat Bruno, de Geit als teken heeft, maar dat kan nooit kloppen: 1965 is het jaar van de Slang (vanaf 2 februari), hij kan nog eventueel een Draak zijn, ingeval hij in januari geboren is, maar nooit een Geit. Dus Meester Thim is niet zo onfeilbaar 😉.
Gebruikersavatar

Frolva27 mar 2019, 11:45

 2204
Jansen schreef:Meester Thim zegt dat Bruno, de Geit als teken heeft, maar dat kan nooit kloppen: 1965 is het jaar van de Slang (vanaf 2 februari), hij kan nog eventueel een Draak zijn, ingeval hij in januari geboren is, maar nooit een Geit. Dus Meester Thim is niet zo onfeilbaar 😉.
Tenzij Mr. Thim een verborgen hint moet geven, geit.

(waarmee ik natuurlijk wil zeggen dat de verborgen hint 'geit' zou kunnen zijn, niet dat Jansen een geit is :oops: )

:mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 12:52

 8153
Je zou dan eerder verwachten dat hij :albino: zou zeggen, toch?