Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Nelis27 mar 2019, 13:12

 8
Kan ook verwijzen naar OK op spoed. (Sorry aan de Elisabettunnels)
chicawah.janssen schreef:Anders wil ik ook nog wel eens herhalen dat de :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: vastlagen vóór Vietnam maar de mol niet :mrgreen:
De Luxemburg-video is na de opnames gemaakt en de briefing-video nadat de Mol is gekozen. Dus het kan volgens mij zeker naar een persoon verwijzen, maar evengoed naar de konijnen zoals je zegt. Past in 't plaatje! 🙂
Gebruikersavatar

anja.mathijs27 mar 2019, 14:27

 391  Uma
Jansen schreef:Het gebaar dat Gilles maakt doet me nog aan iets anders denken: het schaduwspel met vingers om bepaalde figuren uit te beelden. Lijkt het figuur trouwens niet een beetje op een konijn?
Dju, nog meer in de Bas tunnel :albino:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 14:33

 8153
Waarom breng jij specifiek Bas in verband met konijnen?
Ze hebben allemaal moeten liegen dat ze bang zijn van konijnen en in de volgende opdracht is het Eva die met konijnen aan de slag moet.
Gebruikersavatar

anja.mathijs27 mar 2019, 14:53

 391  Uma
Bas is als enige geboren met dierenteken Konijn
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 15:12

 8153
:roll: :roll: :roll:

chicawah.janssen schreef:Anders wil ik ook nog wel eens herhalen dat de :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: :albino: vastlagen vóór Vietnam maar de mol niet :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 22:51

 8153
Jansen schreef:Het gebaar dat Gilles maakt doet me nog aan iets anders denken: het schaduwspel met vingers om bepaalde figuren uit te beelden. Lijkt het figuur trouwens niet een beetje op een konijn?
Hij had zijn pink en zijn ringvinger tegen elkaar moeten houden want nu lijkt het meer op een hert, maar het kan gerust bedoeld zijn als :albino:
Gebruikersavatar

annie.delen19 apr 2019, 09:28

 238  Uma
Nu er minder kandidaten overschieten maak ik de volgende bedenking
0 = aflevering start zonder mol
1= Kaat
5= Joeri
10= Bas

Zouden de finalisten kunnen zijn.
Gebruikersavatar

anja.mathijs19 apr 2019, 10:10

 391  Uma
Ok, met die finalisten hoor, en Joeri winnaar !
Gebruikersavatar

MolWout19 apr 2019, 12:35

 348
annie.delen schreef:Nu er minder kandidaten overschieten maak ik de volgende bedenking
0 = aflevering start zonder mol
1= Kaat
5= Joeri
10= Bas

Zouden de finalisten kunnen zijn.
Huh? Hoe kom je hier toe?
Gebruikersavatar

janeen.janssens19 apr 2019, 13:27

 30  Bert
Eigenlijk is dit het teken voor A(ll) okay of E(verything) ok.
Als Gilles hier de mol openbaart, kan hij dat rustig doen want nog steeds 3 opties : Alex/Elisabet/Kaat
Gebruikersavatar

annie.delen19 apr 2019, 13:47

 238  Uma
MolWout schreef:Huh? Hoe kom je hier toe?
Handgebaar Gilles
01510

Gecombineerd met de volgorde dat ze achter hun scherm zitten tijdens de keuze van de mol ( in de achthoek)

Er is toch al vaker een verwijzing naar de finalisten in de eerste aflevering geweest.
Gebruikersavatar

MolWout19 apr 2019, 16:21

 348
Ah ja, je theorie leeft nog ja!