Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

annazoektmol27 mar 2019, 11:25

 50  Uma
op het beeld dat vermiljoen doorstuurde lijkt het mij Martijn... lijkt he.... zwart haar, wit t- shirt , ook qua houding...
Afbeelding

en anders inderdaad meer iets voor in 't MUHKA....
Gebruikersavatar

Dominique27 mar 2019, 11:29

 61
Joeri is het niet want je moet ook het postuur vergelijken met dat van Gilles. En die persoon die er zit is veel tengerder. Klopt niet met Joeri zijn gestalte.

Bovendien zijn we er ook helemaal niet zeker van dat daar de mol bij staat.

Martijn zijn broek komt te lang en zit met zn benen open. Persoon op de image zit schoon met de benen dicht.
Gebruikersavatar

annazoektmol27 mar 2019, 11:33

 50  Uma
inderdaad.
maar vermits in die trailer minstens 2 mensen te zien zijn zal het geen beeld van mol zijn en dus niks ?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 mar 2019, 11:36

 8153
Dominique schreef:Persoon op de image zit schoon met de benen dicht.
Dan zal het wel een vrouw zijn 😃

annazoektmol schreef:inderdaad.
maar vermits in die trailer minstens 2 mensen te zien zijn zal het geen beeld van mol zijn en dus niks ?
Wat ik bedoel is dat lichtgroene "iets" waarin je "de mol" zou kunnen lezen, onmogelijk te vinden is zonder allerlei truken uit te halen.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 27 mar 2019, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Dominique27 mar 2019, 11:39

 61
Ik zou het raar vinden dat de productie het er zo insteekt. Dat het er wel 'heel gemakkelijk' staat maar dat uit de beelden vanuit een technisch standpunt nooit zekerheid kan krijgen.

Ik ga liever voor hints die er moeilijk staan - en zo voor twijfel vatbaar zijn - maar die je probleemloos vanuit een filmtechnisch standpunt kan vinden.
Gebruikersavatar

brenda.loos27 mar 2019, 11:40

 8
lijkt me ook sterk dat ze de mol al direct in beeld gaan brengen, dat lijkt ook verdacht dan. 💡
Gebruikersavatar

NEAN28 mar 2019, 13:16

 38
mattias.boel schreef: En daarna zie je dit beeld. Waar gilles nog alijd praat met Bruno.

Afbeelding

En als we hierop inzoomen staat er...
De Mol!
Ik ben vrij zeker dat het Kaat is die te zien is in de trailer. Zie ter vergelijking hieronder een screenshot uit aflevering 1.

Afbeelding

(Volgens mij kan je hier wel niet uit besluiten dat Kaat dan de mol zou zijn.)