Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

vincent.coomans31 mar 2019, 20:25

 23
Theorie kan de vuilbak in. Tenzij de I verwijst naar Joeri, Martijn of Elisabet.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2019, 20:30

 8153
Zwijg jong, ze was mijn enige verdachte :cry:
Gebruikersavatar

Suspicious31 mar 2019, 22:09

 106
Is het toeval dat de L van bungalow 1 als een i leest en dat je dat je daar wel wat mee kan anagrammen?
Neen, volgens mij is dat bordje aangepast en is het de bungaiow van Kaat, ik bedoel "bungajow".

Naast chajos hoop ik dat er snel een karajoke opdracht komt! 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2019, 22:23

 8153
Joeri heeft de karaoke al achter de rug :mrgreen:
Gebruikersavatar

Jansen31 mar 2019, 22:28

 3423  Yens
Joeri heeft de karaoke al achter de rug :mrgreen:
Ik heb me ziek gelachen... voor de eerste keer deze reeks 😂 😂 😂 😂 😂
Gebruikersavatar

sanne.muutjens31 mar 2019, 23:09

 1
Zou het geen gespiegelde ‘j’ kunnen zijn in plaats van een ‘i’?
Gebruikersavatar

Jansen31 mar 2019, 23:14

 3423  Yens
En dat zou dan verwijzen naar Joeri?

Na vandaag denk ik niet dat iemand nog zal denken dat Joeri de mol is? Die gast heeft gewoon lichamelijke letsels over om een proef te winnen :mrgreen: .
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 00:29

 3483  Uma
Jansen schreef:En dat zou dan verwijzen naar Joeri?

Na vandaag denk ik niet dat iemand nog zal denken dat Joeri de mol is? Die gast heeft gewoon lichamelijke letsels over om een proef te winnen :mrgreen: .
Ik kan gerust begrijpen dat hij helemaal niet verdacht overkomt en ik zal hem misschien (na herbekijken) tot een twijfelgeval degraderen maar onverdacht is momenteel nog een stap te ver voor mij.
Gebruikersavatar

laurens.seigers05 apr 2019, 23:27

 3
Je zou het ook als een soort droedel kunnen bekijken. Dan kan je bij el is abattu ('omgehakt' in het Frans) uitkomen en er met wat verbeelding Elisabet in zien. Misschien wat ver gezocht maar dat zijn de hints wel vaker.
Gebruikersavatar

Moldedju17 apr 2019, 10:52

 507  Yens
Gezien dat het bordje blijft meegaan als valabele hint ben ik toch ook even op tripadvisor en expedia gaan kijken.
Waar je inderdaad een bungalow 1 bordje vindt zonder "i". Wel lijkt me dit een nieuw bordje te zijn.

Afbeelding

Echter, ik kwam ook onderstaande foto tegen, die dan weer wel aantoont wat er kan gebeuren als de verf er hier en daar na een tijdje afkomt.

Afbeelding

Ik vermoed dus dat het bordje van bungalow 1 hetzelfde lot is ondergaan als bungalow 8 van hierboven en gewoon een likje verf nodig had. Dat kan zeker in Vietnam en zeker in een "backpackersplace" als deze, wel eens gebeuren ....
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2019, 11:02

 8153
Aha! Met de W van bungalow 8 is zo te zien precies hetzelfde gebeurd als met de L van bungalow 1.
Ik denk dat de hint dus naar de vuilnisbak mag.