Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Klaartje30 mar 2019, 22:18

 2245  Uma
Goed opgemerkt dat er iets aan die L scheelt. Ik meen dit al ergens anders gelezen te hebben, maar ik weet niet waar.

Kan toeval zijn, dat er ooit iets tegenaan gestoten is en een streepje weggehaald heeft van de verf van de L.

Maar ik begrijp niet goed hoe dit communicatie zou zijn met de Mol, dat zie ik niet goed. De drie duo's hebben allemaal een sleutel genomen aan het keerpunt, ik ga er toch vanuit dat die sleutels verschillend zijn (dat je met de sleutel van bungalow 1 niet bungalow 2 en 3 kan openen). Dus, indien de mol bij die drie duo's van de bootjes zit, dan heeft de mol een sleutel waarmee hij of zij maar in één van de drie bungalows binnen kan.

Aan elke sleutel hangt een grote sleutelhanger met het dier erop (zoogdier, reptiell, geleedpotige), maar we zien ook geen andere aanduiding van een cijfer. Dus daar geraken we ook niet uit.

Een verborgen hint kan het natuurlijk nog altijd zijn, die rare L. Maar wat, daar moet ik toch nog eens diep over nadenken, voorlopig zie ik het, maar het is ook al zaterdagavond laat. 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo30 mar 2019, 23:37

 1690  Sven
7OW, mol omgekeerd, leek 10M, 10 maart te zijn, maar met dit kan je meerdere kanten mee op. LOW, MOL, de L op zijn kop is 7, 7de mol is i?
Gebruikersavatar

billie.holiday31 mar 2019, 09:43

 462  Bert
Volgens mij diende de sleutel tot niks. Als ze code rood roepen zie ik geen enkel van de twee duo’s hun sleutel omdraaien. Het enige belangrijke, is welk dier ze gekozen hebben, het bed, matje of grond.
Ik zou veronderstellen dat het bed in bungalow 1 staat , matje in 2 en grond in bungalow 3. Ik zie de crew na aankomst van de boten niet met bedden sleuren.
Voor een van de kamers stonden witte sportschoenen en slippers. Ik zou het moeten herbekijken wie welke schoenen aan had. Intussen weet ik dat Ingrid en Axel hun schoeisel niet hebben uitgedaan. Blijkbaar slapen die twee met slippers aan.
Misschien aan de hand van de schoenen kunnen we uitmaken wie in de bewuste kamer sliep met de L of i.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2019, 10:09

 8153
Als de L gewoon een L is waar eens een malheurke mee is gebeurd, dan is deze hint geen hint.
Als de productie er een stukje uit gegomd heeft, dan is het wel een hint. En in dat geval zou ik het niet te ver gaan zoeken. Slim zijn is simpel zijn! We zien een i en die kan alleen naar Ingrid verwijzen. Wie in welke kamer slaapt doet er niet toe.
Gebruikersavatar

marc.roose31 mar 2019, 16:13

 193  Sven
billie.holiday schreef:Volgens mij diende de sleutel tot niks. Als ze code rood roepen zie ik geen enkel van de twee duo’s hun sleutel omdraaien. Het enige belangrijke, is welk dier ze gekozen hebben, het bed, matje of grond.
Ik zou veronderstellen dat het bed in bungalow 1 staat , matje in 2 en grond in bungalow 3. Ik zie de crew na aankomst van de boten niet met bedden sleuren.
Helemaal akkoord ....
De bungalows worden afgesloten met een hangslot , de sleutels die de kandidaten gaan halen zijn sleutels van cilindersloten.... en ze zijn inderdaad allemaal gelijk want het zijn blanco sleutelprofielen ( niet geslepen of puntgeboord )
Gebruikersavatar

Taupe07731 mar 2019, 18:20

 767  Yens
Klaartje schreef:Goed opgemerkt dat er iets aan die L scheelt. Ik meen dit al ergens anders gelezen te hebben, maar ik weet niet waar.
Ja, klopt. Stond zondagavond of maandag al op Facebook en stond toen ook een verwijzing naar “i”ngrid.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2019, 18:24

 8153
😲 Lopen wij hier op het forum achter op facebook? :roll:
Gebruikersavatar

Taupe07731 mar 2019, 18:29

 767  Yens
Staan vele dingen van hier en uit café de mol maar ook soms iets unieks. Dit van de i had ik daar aantal dagen geleden zien passeren.
Gebruikersavatar

Jansen31 mar 2019, 18:33

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:😲 Lopen wij hier op het forum achter op facebook? :roll:
Ik vermoed dat de topic owner het ook daar gezien heeft en het dan hier ook gepost heeft 😉.
Gebruikersavatar

Klaartje31 mar 2019, 18:40

 2245  Uma
Taupe077 schreef:Ja, klopt. Stond zondagavond of maandag al op Facebook en stond toen ook een verwijzing naar “i”ngrid.
Juist, het zal ergens op de pagina van de mollengroep geweest zijn dat ik dat heb zien staan, maar dat kan bijna niet op zondagavond of maandag zijn geweest, want op dat moment lees ik dat nooit. Eerst altijd het forum doornemen, een mens moet zijn prioriteiten kennen!

Maar ja, zo'n bericht gaat totaal verloren tussen de karrenvracht aan al die veelal nutteloze comments die daar gepost worden. Ik vind dat zo onoverzichtelijk allemaal, je ziet het bos niet meer door al die bomen, een kat (of is het een konijn?) vindt er haar jongen niet meer in terug. 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2019, 19:04

 8153
Ik kijk daar uiterst zelden omdat er teveel zeveraars zijn die allemaal denken dat ze het warm water uitgevonden hebben. En vaak hebben ze het dan nog hier gejat.
Gebruikersavatar

Vermoljoen31 mar 2019, 19:06

 2354  Uma
Ik keek vorig jaar af en toe in die mollengroep, maar dit jaar helemaal niet. Ik was tot de conclusie gekomen dat ik daar eigenlijk niks aan heb gehad. Ik maak wel nog af en toe wat foto's en natuurlijk Follow The Money voor die groep. Het is veel te chaotisch en onoverzichtelijk. Maar het zijn nog altijd mede-molloten die met veel plezier op zoek gaan naar De Mol!

Maar ik denk dat we nu beter terug on-topic gaan :!: