Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

remcotorken09 apr 2019, 17:03

 25  Yens
Ik vind deze hint zeer goed gevonden. De muziek wordt er achteraf op gemonteerd dus er is zeker een reële kans dat dit een bewuste hint is aangezien de titel van het nummer anders toch wel erg toevallig is.

Nu is de vraag: welke kamer is de 4e kamer? Als je er vanuit gaat dat de eerste 3 kamers de kamers met de dieren zijn, is de kamer van Bruno, Joeri en Bas de 4e kamer. Maar als je kijkt welke kamer als 4e (en dus als laatste) in beeld gebracht wordt, zou het de kamer van Ingrid en Axel zijn.

Het laatste lijkt me een betere hint aangezien anders het aanduiden van de 4e kamer nogal arbitrair is. Al geloof ik zelf dat de mol in de kamer van Joeri, Bas en Bruno zit.
Gebruikersavatar

Cedric09 apr 2019, 17:14

 2834  Uma
Er zijn ook nog de kamers waar de opgevers naartoe gaan hé.
3 kamers met dieren, 3 kamers zonder dieren, 1 kamer voor de vovinamkrijgers.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2019, 17:15

 8153
De opgevers gingen niet naar verschillende kamers maar naar een "slaapzaal".
Gebruikersavatar

Cedric09 apr 2019, 17:16

 2834  Uma
Aha, ok, I stand corrected. 👍🏻
Gebruikersavatar

masterveecee09 apr 2019, 17:41

 3547  Sven
Klaartje schreef:
Ik merk ook dat ze bij Vier op de website van de Mol niet erg happig zijn om hun soundtracklijst aan te vullen, dus dat vind ik ook al verdacht! Tja, zo paranoia word ik ondertussen dus! 🙂
Ook niet die op Spotify?
Gebruikersavatar

Klaartje09 apr 2019, 17:57

 2245  Uma
Weet ik niet.

Iemand met een spotify-account zou dat eens moeten checken. Ik kan daar niet aan.
Gebruikersavatar

Cedric09 apr 2019, 18:13

 2834  Uma
De lijst op Spotify (die dezelfde is) werd voor het laatst geüpdatet 6 dagen geleden.
Gebruikersavatar

Taupe07709 apr 2019, 21:20

 767  Yens
chicawah.janssen schreef:De opgevers gingen niet naar verschillende kamers maar naar een "slaapzaal".
Naar een vierde kamer dus? Axel en Kaat.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2019, 21:27

 8153
Tja, wat beschouw je als de 4de kamer? Misschien zaten daar wel 2 grote kakkerlakken + GDC :mrgreen:
Ik zou bij 4de kamer eerder denken aan de kamer van Joeri, Bas en Bruno. Hoe dan ook: met de 4de kamer-hint kan je Elisabet schrappen.
Gebruikersavatar

remcotorken18 apr 2019, 00:51

 25  Yens
Ik had eerder in deze topic al aangegeven dat ik overtuigd ben dat hier een hint in verscholen zit en heb nu iets gevonden waardoor ik nog sterker overtuigd ben. Ik dacht aanvankelijk dat de kamers geen nummering hadden dus dat je niet kon weten welke de 1e kamer is en dus ook niet welke de 4e. Dankzij een andere topic heb ik gezien dat ze wel degelijk genummerd zijn, zo werd een bordje met daarop "Bungalow 1" getoond. (Waar waarschijnlijk ook nog eens met geknoeid werd).

Hierdoor ga ik ervan uit dat de "4th chamber" doelt op de kamer van Bruno, Bas en Joeri. Anderen hadden hier geopperd
dat er ook nog de slaapzaal was maar daarover heb ik dus iets heel interessant teruggevonden. Wanneer in die aflevering de slaapzaal vermeld wordt, zien we volgend beeld:


Afbeelding

Hier zien we het bordje met nummer 5! Dit lijkt mij heel bewust gedaan en dit is voor mij dé hint die aantoont dat de mol in "kamer 4" zat. Dus voor mij is ofwel Bas de mol, ofwel Joeri. Aangezien Joeri mij persoonlijk onverdacht lijkt, is het voor mij opgelost. Case closed, bedankt iedereen voor het mee helpen zoeken naar de hints en tot volgend seizoen! 😃

P.s. The case is niet helemaal geclosed maar ik heb toch het volste vertrouwen in deze hint. 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 apr 2019, 13:47

 1690  Sven
remcotorken schreef:Ik had eerder in deze topic al aangegeven dat ik overtuigd ben dat hier een hint in verscholen zit en heb nu iets gevonden waardoor ik nog sterker overtuigd ben. Ik dacht aanvankelijk dat de kamers geen nummering hadden dus dat je niet kon weten welke de 1e kamer is en dus ook niet welke de 4e. Dankzij een andere topic heb ik gezien dat ze wel degelijk genummerd zijn, zo werd een bordje met daarop "Bungalow 1" getoond. (Waar waarschijnlijk ook nog eens met geknoeid werd).

Hierdoor ga ik ervan uit dat de "4th chamber" doelt op de kamer van Bruno, Bas en Joeri. Anderen hadden hier geopperd
dat er ook nog de slaapzaal was maar daarover heb ik dus iets heel interessant teruggevonden. Wanneer in die aflevering de slaapzaal vermeld wordt, zien we volgend beeld:


Afbeelding

Hier zien we het bordje met nummer 5! Dit lijkt mij heel bewust gedaan en dit is voor mij dé hint die aantoont dat de mol in "kamer 4" zat. Dus voor mij is ofwel Bas de mol, ofwel Joeri. Aangezien Joeri mij persoonlijk onverdacht lijkt, is het voor mij opgelost. Case closed, bedankt iedereen voor het mee helpen zoeken naar de hints en tot volgend seizoen! 😃

P.s. The case is niet helemaal geclosed maar ik heb toch het volste vertrouwen in deze hint. 🙂
Ik was ook al iets in die richting aan het denken. Dat was hier nog niet opgemerkt. 👍🏻