Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

fiepn31 mar 2019, 23:54

 2
Tijdens de opdracht waarbij eva de vis moet vangen hoor je het nummer “ too busy earning” van Jungle. Ze draagt een trui met de letters Jungle erop en haalt die opdracht 2400€ binnen. Is de mol too busy earning?
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 00:35

 3483  Uma
fiepn schreef:Tijdens de opdracht waarbij eva de vis moet vangen hoor je het nummer “ too busy earning” van Jungle. Ze draagt een trui met de letters Jungle erop en haalt die opdracht 2400€ binnen. Is de mol too busy earning?
Scherp gezien (en gehoord) maar dat lijkt me niet op voorhand te regelen (met het slagen van de opdracht), immers ze is ook afhankelijk van Axel , EN van het andere duo.
Gebruikersavatar

Waeldwann01 apr 2019, 00:39

 46  Sven
Dat valt allemaal te regelen met een goede videomonteur en een menselijke shazam in je redactie.
Het is trouwens al een hele tijd geleden dat er muzikale hints in De Mol werden gestoken. Misschien vergis ik me?
Laatste dat ik mij herinner was AC/DC Hail Ceasar dat (ontzettend vergezocht) moest verwijzen naar Marc "omdat Marcus een Romeinse keizer was".
Gebruikersavatar

Paracetamol01 apr 2019, 00:52

 40
In 2016 was er een tip over dat een lied met een G Mol begon wat sloeg op Gilles, wat ook wel redelijk vergezocht was. 😛
Gebruikersavatar

fiepn01 apr 2019, 09:09

 2
ex-molinator schreef:Scherp gezien (en gehoord) maar dat lijkt me niet op voorhand te regelen (met het slagen van de opdracht), immers ze is ook afhankelijk van Axel , EN van het andere duo.
Ben ik het mee eens, maar aan de andere kant worden verborgen hints toch ook soms niet op voorhand geregeld, of heb ik dat mis? In de NL mol (wel anders natuurlijk) werd er, zeker vroeger, juist in de montage nog van alles gedaan.

Ik weet zelf ook niet of ik het nou echt een goede hint zou vinden maar het viel me wel op. Misschien bijna te makkelijk dan te vergezocht?
Gebruikersavatar

sillosio04 apr 2019, 18:45

 9
Waeldwann schreef:Dat valt allemaal te regelen met een goede videomonteur en een menselijke shazam in je redactie.
Het is trouwens al een hele tijd geleden dat er muzikale hints in De Mol werden gestoken. Misschien vergis ik me?
Laatste dat ik mij herinner was AC/DC Hail Ceasar dat (ontzettend vergezocht) moest verwijzen naar Marc "omdat Marcus een Romeinse keizer was".
In het rugby spel
SPOILER
in seizoen 2017 zaten 4 nummers die verwezen naar een corrupte politie agent, deze wezen naar de mol. Dat was een vrij duidelijke verwijzing.