Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Gillesisdemol01 apr 2019, 22:58

 373
annazoektmol schreef:de kindjes van elisabet heten niet Polly, ik heb de echte namen gevonden maar zal ze niet op het forum zetten ivm privacy, dat is toch zo de bedoeling he.

Polly is niet de naam van 1 van de kindjes van Elisabet.
Misschien spelen ze graag met Polly Pocket 😃
Gebruikersavatar

Klaartje01 apr 2019, 23:23

 2245  Uma
annazoektmol schreef:de kindjes van elisabet heten niet Polly, ik heb de echte namen gevonden maar zal ze niet op het forum zetten ivm privacy, dat is toch zo de bedoeling he.

Polly is niet de naam van 1 van de kindjes van Elisabet.

ik heb de namen gevonden maar zet ze niet op het forum ivm privacy, dat is toch zo de bedoeling he.

sorry maar krijg het tweede stuk niet meer weg....
Het zijn toch niet toevallig de 2 namen die ik in mijn post in deze link vermeld heb, zeker?: viewtopic.php?f=79&t=3661&start=132; want anders heb ik de Mol te pakken, zenne! 😂
Gebruikersavatar

Taupe07702 apr 2019, 08:24

 767  Yens
annazoektmol schreef:de kindjes van elisabet heten niet Polly, ik heb de echte namen gevonden maar zal ze niet op het forum zetten ivm privacy, dat is toch zo de bedoeling he.
Ok, perfect. Bovendien zijn het dus twee zoontjes zoals supra al aangehaald en staan de namen elders al op forum en zouden die kunnen gevonden worden blijkbaar door bepaalde letters te gaan combineren, interesting!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen02 apr 2019, 09:54

 8153
davy.baetens schreef:Kan het ook gewoon niet zijn dat ze vanuit de productie wat 'hints' in het programma steken die naar iedere kandidaat leiden?

Zo heb je de wit-blauw-rode letters en dan het T-shirt van Yoeri.
Nu die polly.
En zo kan je er wel nog een paar vinden, denk ik.

Volgens mij steekt de productie er gewoon dergelijke "fake-hints" in om de fans hier wat zoet te houden. Ook al beweerde GDC bij afsluit van het vorige seizoen dat ze dat nooit doen.

De echte tips zijn, naar mijn weten, ook nog nooit rechtstreekse tips geweest.
Ze zweren altijd op hun communiezieltje dat ze er geen valse tips in steken.
Gebruikersavatar

Kletser02 apr 2019, 19:52

 13
Misschien een beetje stom dat ik het nu opmerk en niet op eerste zicht maar op die foto's op Elisabet haar Pinterest waar POLLY op staat, staat bovendien ook een logo met een hoofdtelefoon.
-> Verwijzing naar de Silent Disco proef?
Gebruikersavatar

mathijs.vancaesbroeck02 apr 2019, 19:59

 15
Er staan nog andere figuren op hoor. Een zonnebril..
Gebruikersavatar

Dominique03 apr 2019, 21:54

 61
Relevant voor dit topic by the way: De Mol in de pers

Het artikel heeft een passage over Polly. Code was plan B voor een papegaai die Polly zou moeten roepen. Super toepasselijk voor een papegaai en dus niet echt speciaal denk ik.

Ik kan me ook niet inbeelden dat ze dit zouden gaan verzinnen om deze gevonden hint achteraf in twijfel te trekken.

De instagram van Elisabet (zonder h he chicawaH) hou ik dan liever op toeval.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2019, 21:56

 8153
Die echte papegaai zou echt de max geweest zijn 😂
Gebruikersavatar

habel.gaan17 apr 2019, 22:22

 43
Polly zoals eerder vermeld een lied van Nirvana, over kidnapping van meisje in '86.
Joerie, geboren in '86?!?!
Gebruikersavatar

Jansen18 apr 2019, 08:39

 3423  Yens
desmursblancs schreef:
Klopt,

https://m.facebook.com/Luchtmacht/photo ... 29/?type=3

Maakt voor mij Axel wel opnieuw verdachter!
Het is spijtig genoeg wel de mascotte van de Nederlandse luchtmacht 😉. Maar Axel had ook Nederlandse roots dacht ik?