Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Klaartje03 apr 2019, 10:03

 2245  Uma
Jay-Lo schreef:Ik vraag mij af dat als de crew die t shirts meehad voor de potentiële mol hoe die dan bij Elisabet zouden gestaan hebben. Ik zie die al rondlopen in veel te grote t shirts met opschrift.
Bwa, zo'n extra-large t-shirt (de maat van Joeri) kan je als kleine, tengere vrouw ook als nachtkledij dragen hé. Best wel sexy als je gebouwd bent zoals Elisabet bijvoorbeeld. 😉
Gebruikersavatar

dimitri.mulder08 apr 2019, 15:40

 1
De T shirts van joeri lijken te verwijzen naar een volgende aflevering telkens.
Afl. 2: blauw wit rood = kleuren van de dojo in Afl 3 en ook de achtergrondkleuren van dagboek van de mol.
Af. 3: no idea today = in Afl 4 heeft de mol geen idee wat de opdracht was.
Afl. 4: revelations = het boek openbaring in de Bijbel, ook wel gekend als apocalyps = apocalyps now, een oorlogsfilm in Vietnam. In Afl 5. Is er een paintballgevecht in de jungle.

Voor mij is dit de doorslaggevende factor dat Joeri de mol is. 🙂 Ben benieuwd naar de volgende clues.
Gebruikersavatar

Cedric08 apr 2019, 15:43

 2834  Uma
Is hier al aangehaald en kan niet.
De kandidaten hebben hun kledij uitgekozen VOOR er een Mol zou zijn en dus ook VOOR ze ook maar enig idee hadden welke opdrachten er zouden komen.
Gebruikersavatar

mattias.boel08 apr 2019, 16:28

 61  Uma
Of misschien heeft de productie die T-shirts op voorhand meegenomen.
Gebruikersavatar

Cedric08 apr 2019, 16:30

 2834  Uma
De productie mag de Mol niet helpen.
Of beter: de productie zou de Mol niet mogen helpen. (Hopelijk hebben ze hun lesje geleerd sinds Eline.)
Gebruikersavatar

Jay-Lo08 apr 2019, 19:06

 1690  Sven
mattias.boel schreef:Of misschien heeft de productie die T-shirts op voorhand meegenomen.
Dat zou wel kunnen, maar gaat de partner van Joeri dan niet vreemd opkijken als ze Joeri in beeld ziet met T-shirts die hij niet heeft?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 apr 2019, 19:20

 8153
Goh, ze heeft toch gezien dat Joeri naar de markt geweest is :mrgreen: