Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

magali.dereu01 apr 2019, 10:00

 184  Sven
Het valt me op datt Kaat bij de eliminatieronde Martijn al een schouderklopje geeft nog voor hij zijn rood scherm krijgt? Voor mij wijst alles in haar richting als mol.



Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 10:11

 3483  Uma
magali.dereu schreef:Het valt me op datt Kaat bij de eliminatieronde Martijn al een schouderklopje geeft nog voor hij zijn rood scherm krijgt? Voor mij wijst alles in haar richting als mol.
Mocht dit in elke eliminatie gebeuren, ... dan is het verdacht, maar
a) het is een volledige natuurlijke handeling, en
b) het aanraken is al eens als ondubbelzinnige hint gebruikt (Marc seizoen 3).
Gebruikersavatar

magali.dereu01 apr 2019, 10:40

 184  Sven
Maar ze doet het nog voor het scherm op rood springt?
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 10:45

 3483  Uma
magali.dereu schreef:Maar ze doet het nog voor het scherm op rood springt?
zie item b) in mijn eerder antwoord.
en ik wil eraan toevoegen dat het geen constante is (in elke eliminatie).
Gebruikersavatar

Dominique01 apr 2019, 10:46

 61
Ja, omdat ze hem moed wilt geven, zo van 'komaan he'. Elisabeth deed het ook bij Ingrid dacht ik in het begin van de aflevering.
Gebruikersavatar

KevinL01 apr 2019, 10:49

 87
Ik moet zeggen dat het me ook opviel, maar door het feit dat ze hem na het rode scherm nogmaals aanraakte, maakt dat het voor mij ook een natuurlijke beweging is.
Gebruikersavatar

Vermoljoen01 apr 2019, 13:15

 2354  Uma
Dat is gewoon een teken van steun. Ik zou er niet te veel achter zoeken. het zou ook een slechte hint zijn (vind ik).
Gebruikersavatar

JKpowned01 apr 2019, 13:58

 259
Kaat heeft al iedere afvallende persoon aangeraakt. Wat me echter wel opvalt is dat 1 persoon nog geen 1 keer is vernoemt tijdens de eliminatie namelijk Bruno. 4 afleveringen ver en hij is nog geen één keer moeten zenuwachtig zijn bij het noemen van zijn naam. Hij wordt gewoon compleet genegeerd 😲
Gebruikersavatar

wouter.vandecasteele01 apr 2019, 14:06

 8  Uma
en Eva zit altijd links achteraan bij de eliminatie, de anderen hebben geen vaste stek. beetje moeilijk om te forceren wel..
Gebruikersavatar

Taupe07702 apr 2019, 08:14

 767  Yens
wouter.vandecasteele schreef:en Eva zit altijd links achteraan bij de eliminatie, de anderen hebben geen vaste stek. beetje moeilijk om te forceren wel..
En Kaat zit steeds helemaal links (rechts voor ons) - bij de 3 echte eliminaties vooraan, bij de valse achteraan ...
Ik heb dat in detail zitten bekijken maar zal eerder toevallig zijn bij Kaat want ze komt soms pas later aan en ze gaat dan automatisch naar daar. Misschien zo afgesproken met de anderen? Ze is ook bij meeste andere zaken altijd vooraan links (rechts voor ons) te zien
Gebruikersavatar

Cedric03 apr 2019, 17:51

 2834  Uma
Mij viel vooral de kledij van Kaat op. Na eerder de discussie of die ene vis nu witte of blauwe stippen had, zit Kaat daar met een shirtje met stippen op. Nu, de Mol wist voor afreis nog niet dat hij/zij Mol zou worden, dus niks achter te zoeken.

De kans lijkt me algeheel trouwens klein dat de Mol bezig is met eventueel droppen van een hint tijdens eliminaties of zo. De Mol heeft wel andere zaken aan zijn/haar hoofd gezien de beperkte tijd die er is om gebrieft te worden en wetende dat hij/zij waarschijnlijk net weer een briefing achter de rug heeft (terwijl bij iedereen gepeild wordt naar verdachte gedragingen)..
Gebruikersavatar

anja.mathijs03 apr 2019, 18:17

 391  Uma
Vergis ik mij nu of zat Eva niet bij de vissenproef en Kaat en Elisabet bij de silent disco?

Sorry zie dat het over de eliminatie test gaat :oops: