Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

matthias.devaere01 apr 2019, 22:30

 2
Hallo,

Ik heb gemerkt dat de officiele instagrampagina van de mol 35 personen volgt waaronder gdc, de kandidaten van de vorige jaren enzovoort. Het enige probleem dat ik hierbij opmerk is dat de enige persoon van dit seizoen dat de pagina volgt bruno is.
Gebruikersavatar

ex-molinator01 apr 2019, 23:02

 3483  Uma
matthias.devaere schreef:Hallo,

Ik heb gemerkt dat de officiele instagrampagina van de mol 35 personen volgt waaronder gdc, de kandidaten van de vorige jaren enzovoort. Het enige probleem dat ik hierbij opmerk is dat de enige persoon van dit seizoen dat de pagina volgt bruno is.
Ik volg die instantgrafitti dinges niet maar bedoel je dat op die pagina 35 personen gevolgd worden of dat er 35 personen die pagina volgen?
En dan ook of, van alle deelnemers van dit jaar enkel Bruno die pagina volgt?
Tevens zie ik niet wat de inhoud van "de hint" zou zijn.
Gebruikersavatar

MolWout02 apr 2019, 22:24

 348
Hey.

Ik heb zelf een fanpagina op Instagram. Ik denk dat je “Demol.be” bedoelt. Dit is niet de officiële fanpagina van De Mol. Dit is gewoon een ja, fanpagina.
Gebruikersavatar

Vermoljoen02 apr 2019, 22:37

 2354  Uma
MolWout schreef:Hey.

Ik heb zelf een fanpagina op Instagram. Ik denk dat je “Demol.be” bedoelt. Dit is niet de officiële fanpagina van De Mol. Dit is gewoon een ja, fanpagina.
Dit is inderdaad een fanpagina. Hier kan je dus beter niks achter zoeken.
Ook denk en hoop ik dat de verborgen hints in de afleveringen zelf zitten.
Gebruikersavatar

MolWout02 apr 2019, 22:40

 348
Hier KAN je beter gezegd niks achter zoeken. Ik ken de persoon die de fanpagina runt persoonlijk en die persoon weet ook helemaal van niets. Alleen Bruno accepteert trouwens volgverzoeken, de andere kandidaten gaan dus strikter om met de regels die hun opgelegd zijn.