Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Kite06 apr 2019, 03:58

 87
Tijdens elke eliminatie tot nu toe is er een close-up shot van Bruno in beeld gebracht.
Wat niet het geval is voor een andere kandidaat.

Aflevering 2 (Liesbeth):
Afbeelding

Aflevering 3 (Eva):
Afbeelding

Aflevering 4 (Ingrid):
Afbeelding

Aflevering 4 (Martijn):
Afbeelding
Gebruikersavatar

Social06 apr 2019, 11:55

 353  Uma
Het is erg opvallend, inderdaad! Enkel bij aflevering 2 zou je nog kunnen twijfelen, maar als dit in de vorige aflevering opnieuw is, dan hebben we prijs hoor.
Gebruikersavatar

Kite06 apr 2019, 13:46

 87
Ik moet deze theorie echter verbeteren.
Door alle eliminaties nogmaals door te nemen, zijn er meerdere personen met close-ups voor de eigenlijke eliminatie start.
Het was mij echter zo sterk opgevallen bij Bruno, aangezien hij bij eliminatie 2 en eliminatie 4 als eerste in beeld wordt gebracht. Hieronder het overzicht tot nu toe.
SPOILER
Korte samenvatting, naast Bruno zijn ook Elisabet, Kaat, Bas, en Joeri elke eliminatie met close-up in beeld gebracht.
Enkel bij Joeri en Elisabet was dit in op z'n minst één aflevering niet individueel, maar in duoshot.

Meer data kan deze theorie misschien nog redden...
Gebruikersavatar

Social07 apr 2019, 21:56

 353  Uma
Hij kwam in de laatste aflevering als eerste closeup in beeld tijdens de eliminatie.
Gebruikersavatar

Kite07 apr 2019, 23:22

 87
Social schreef:Hij kwam in de laatste aflevering als eerste closeup in beeld tijdens de eliminatie.
Inderdaad, de theorie leeft!

Deze eliminatie had:

Aflevering 5 (1:06:13)
"Veel gebeurd weer de afgelopen dagen."
1) Close-up Bruno
"Veel geld verdiend, dat is zeker."
2) Close-up Eva
3) Close-up Joeri
4) Close-up Elisabet

==> Bruno(5), Elisabet(4-D), Joeri(4-D)

Bruno - 1e groene scherm van het seizoen voor Bruno
[de groen 1 theorie, waarbij de mol slechts 1 groen scherm krijgt, klopt tot nu toe ook nog, als Bruno de mol is]
[Edited wegens onduidelijkheid]


Op dit moment heeft enkel Bruno een individuele close-up gekregen tijdens de eliminatie-intro.
Enkel Elisabet en Joeri hebben ook elke eliminatie een close-up gekregen, maar in op z'n minst 1 eliminatie was dit in een duoshot met een andere kandidaat.

Ik kom mijn tunnel niet meer uit!
Laatst gewijzigd door Kite op 07 apr 2019, 23:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Cedric07 apr 2019, 23:24

 2834  Uma
Kite schreef:Bruno - 1e groene scherm van het seizoen [de groen 1 theorie klopt tot nu toe ook nog, als Bruno de mol is
Het eerste groene scherm van het seizoen was voor Kaat, niet voor Bruno 😉
Gebruikersavatar

Jdituh07 apr 2019, 23:24

 5
Ik zit mee in uw tunnel!

Dus we kunnen misschien stellen
Bruno Mol
Elisabet en Joeri finalisten?
Gebruikersavatar

Social07 apr 2019, 23:25

 353  Uma
Ik ga mee moeten gaan in je tunnel, ik zal er morgen nog eens goed over nadenken 😉.
Gebruikersavatar

Jansen07 apr 2019, 23:54

 3423  Yens
Cedric schreef:Het eerste groene scherm van het seizoen was voor Kaat, niet voor Bruno 😉
Hij bedoelt de theorie "groen 1" die stelt dat de mol maar 1 keer een groen scherm te zien krijgt. Als je in die theorie gelooft, kan je bv. Joeri nu al uitsluiten van de mol te zijn 🙂 (hij heeft vorige week en deze week een groen scherm gehad). Bij Bruno was het vandaag de eerste keer. Dus bij hem gaat de theorie nog op.
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 apr 2019, 23:57

 1690  Sven
1ste groene scherm was Kaat, maar 1x groen scherm kan nog op verschillende kandidaten wijzen, als het een hint is. Ik heb Bruno ook als hoofdverdachte, maar gewoon omdat de rest te veel moeite doet om de opdrachten te laten slagen.
Gebruikersavatar

Gylfie08 apr 2019, 09:57

 33
De 'groen 1'-theorie kan volgens mij ook nog opgaan voor Kaat? Als ik het me goed herinner, was dat allereerste scherm van haar ook haar enige?

Maar on-topic, die close-ups van Bruno zijn inderdaad opvallend, zeker nu hij de enige is bij wie het in elke aflevering gebeurd is. Ik zie ze dat ook echt nog gebruiken als hint. Dan vraag ik me alleen af waarom hij in de aflevering van gisteren als enige geld heeft verdiend bij de eerste opdracht, en behoorlijk veel ook. Hij had gewoon kunnen doen alsof hij niks vond, Axel keek zelfs niet meer.
Gebruikersavatar

Jansen09 apr 2019, 07:09

 3423  Yens
Gylfie schreef:Hij had gewoon kunnen doen alsof hij niks vond, Axel keek zelfs niet meer.
Met je laatste zin ga ik niet mee akkoord. Bij de 300 € is Axel teruggegaan om te controleren waar het andere mes lag. Stel dat Bruno het mes van 1100 € niet had gevonden, zou hij dat zeker ook gedaan hebben. Volgens mij heeft Bruno hier eieren voor zijn geld gekozen om niet ineens heel verdacht over te komen. Nadien met de boogschuttersproef, heeft hij in mijn ogen willen compenseren door Elisabet te laten schieten voordat Kaat haar laatste schot kon doen.