Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

tim.dhuyvetter08 apr 2019, 00:49

3
Ik zat te bedenken dat de makers misschien tips in alle afleveringen gestopt hebben die wijzen naar verschillende kandidaten die de mol NIET zijn.

In dit genre tips dacht ik aan 2 opvallende terugkerende 'tips' die al een aantal afleveringen terugkeren:
1 - de verwijzingen naar specifieke kandidaten door de gegevens in de opdrachten (bv. afl 4: alle tips die wijzen naar Elisabeth, ...) > als we elke aflevering kunnen linken aan een kandidaat dan blijft uiteindelijk de mol over
2 - de terugkerende link met 'dieren': Wat als je alle geboortedata van de kandidaten zou linken aan de Chinese/Vietnamese dierenriem en vervolgens de kandidaten zou schrappen waarvan hun dier in één van de afleveringen voorkwam? dan kan konijn, slang, draak, hond (dogtag), geit, varken, ... al geschrapt worden (en os? eerste aflevering tijdens de wandeling?)

Ik moet me hier dringend eens in verdiepen om te zien of hier een idee in zit!

tessa.deschoenmaeker08 apr 2019, 00:58

19
Klinkt niet slecht! Ik vond dat er door die vovinam(?) meester te hard op de dierenriem werd gewezen om niet belangrijk te zijn.

chicawah.janssen08 apr 2019, 19:32

8153
tim.dhuyvetter schreef:Ik zat te bedenken dat de makers misschien tips in alle afleveringen gestopt hebben die wijzen naar verschillende kandidaten die de mol NIET zijn.

In dit genre tips dacht ik aan 2 opvallende terugkerende 'tips' die al een aantal afleveringen terugkeren:
1 - de verwijzingen naar specifieke kandidaten door de gegevens in de opdrachten (bv. afl 4: alle tips die wijzen naar Elisabeth, ...) > als we elke aflevering kunnen linken aan een kandidaat dan blijft uiteindelijk de mol over
2 - de terugkerende link met 'dieren': Wat als je alle geboortedata van de kandidaten zou linken aan de Chinese/Vietnamese dierenriem en vervolgens de kandidaten zou schrappen waarvan hun dier in één van de afleveringen voorkwam? dan kan konijn, slang, draak, hond (dogtag), geit, varken, ... al geschrapt worden (en os? eerste aflevering tijdens de wandeling?)

Ik moet me hier dringend eens in verdiepen om te zien of hier een idee in zit!
1. De makers steken geen valse tips in de afleveringen.
2. chicawah.janssen @ Handgebaar Gilles De Coster

Jimmy08 apr 2019, 22:58

197  Anke
tim.dhuyvetter schreef:... de kandidaten zou schrappen waarvan hun dier in één van de afleveringen voorkwam? dan kan konijn, slang, draak, hond (dogtag), geit, varken, ... al geschrapt worden (en os? eerste aflevering tijdens de wandeling?)
Goed gevonden, maar hou er rekening mee dat bij de overnachting (slang en varken) de kandidaten konden kiezen tussen 2 dieren (groot of klein). Dus dat had evengoed een kikker en hamster kunnen zijn 🙂

Bovendien was de mol nog niet gekozen, dan hadden ze van bepaalde proeven verschillende versies moeten maken (die vuurspuwende draak op dat schip kan je niet zomaar weglaten)