Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Evitaperron12 apr 2019, 10:09

 27
Heb ook ergens 10k gezien maar dat was ook niets volgens mij. Die 30k vind ik niet terug in die opdracht.
Gebruikersavatar

Jimmy12 apr 2019, 11:11

 197  Anke
10K:
Afbeelding

20K:
Afbeelding

30K:
Afbeelding

Die 10K & 20K op de boten lijkt me er alleszins niet door de productie opgeplakt te zijn, en de 30K is ook maar met enige verbeelding af te leiden, laat staan dat de productie even die muur gaat bekladden met zwarte stift. Ik zou er niet teveel achter zoeken 😃
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2019, 11:39

 3423  Yens
Even verder gezocht op het nummer dat op de boot stond. Gezocht in Google met de zoekterm: 10K / HP-3544 Boat. Als je dan bij afbeeldingen gaat kijken, zie je al snel dezelfde boot staan:

Afbeelding

Als je dan doorklikt naar de website waar deze foto opstaat, kom je terecht op een blog uit 2017:
http://hollyspringdays.blogspot.com/
Als je de tekst bekijkt, komen er toch wel wat dingen voorbij die bekend lijken. Ook hebben ze het over een tunnelcomplex waar mensen jarenlang ondergronds geleefd hebben. Verwijzen de "pijpen" uit de voorgaande afleveringen naar een opdracht in dit tunnelcomplex? Misschien hebben de makers van het programma, deze blog als (gedeeltelijke) inspiratie gebruikt voor het programma dit jaar? 🙂