Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Anoniem11 apr 2019, 15:49

 30
Zo kan je bijvoorbeeld ook kijken naar degenen die het slechtst de etiquette opvolgden. Volgens één van de juryleden zouden dit Elisabeth, Axel, Joeri en (Eva) zijn.


Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2019, 16:14

 8153
Anoniem schreef:Zo kan je bijvoorbeeld ook kijken naar degenen die het slechtst de etiquette opvolgden. Volgens één van de juryleden zouden dit Elisabeth, Axel, Joeri en (Eva) zijn.
Ik begrijp niet goed waarom je dit post.

PS: Het is Elisabet zonder H - het staat zelfs op je afbeelding 😉
Gebruikersavatar

marc.roose13 apr 2019, 17:20

 193  Sven
Wat ik eigenaardig vond toen ze zich klaarmaakten voor de maaltijd is dat Bruno geen kousen aandeed omdat hij geen bruine kousen had ....
En wat gebeurde er op het laatste avondmaal ?
Jezus waste de voeten van de apostelen ======> Bruno was klaar voor de voetenwassing.
Gebruikersavatar

Klaartje13 apr 2019, 17:46

 2245  Uma
Mooie link Marc!

Maar hetzelfde kan gezegd worden van de drie dames: ook Eva, Kaat en Elisabet droegen geen sokken of kousen. Dat zou ook helemaal niet passen bij het schoeisel dat ze droegen natuurlijk, maar toch. Ook zij waren klaar voor een gebeurlijke voetenwassing.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen13 apr 2019, 18:38

 8153
Waarom vroeg Bruno eigenlijk niet aan de andere mannen of zij geen gepaste sokken hadden die hij mocht lenen? Ik vond dat toch wel raar, zijn blote voeten in gewone mannenschoenen. En zeker omdat gezegd was dat ze chic gingen eten. Ik zou dan nog eerder sokken met een verkeerde kleur aangedaan hebben dan niets.
Dus misschien zit er toch iets achter.
Gebruikersavatar

annie.delen14 apr 2019, 10:42

 238  Uma
Zou hier een hint in zitten?
Dat kastje staat daar maar raar vind ik.
Past niet in interieur.
L E

Afbeelding

ID + LE
LIED

Kan verwijzen naar
Kaat.... zingt
Joeri... vraagt Elisabet te zingen
Iemand buiten beeld zegt dat Elisabet goed kan zingen.
Gebruikersavatar

Cedric14 apr 2019, 11:37

 2834  Uma
Waar haal je die ID? Ik zie enkel LE staan.
Gebruikersavatar

annie.delen14 apr 2019, 12:10

 238  Uma
Van de fles wijn . gevonden door Klaartje. ID 94.

ik combineer de letters omdat het toch uit dezelfde opdracht is.
Gebruikersavatar

Cedric14 apr 2019, 12:15

 2834  Uma
Ah ok. Dan kunnen we de 94 er dus eventueel ook ineens bij betrekken: LIED 94. Een liedje uit 1994 dat naar een kandidaat verwijst?
Gebruikersavatar

Jansen14 apr 2019, 12:25

 3423  Yens
annie.delen schreef:Zou hier een hint in zitten?
Dat kastje staat daar maar raar vind ik.
Past niet in interieur.
L E

Afbeelding

ID + LE
LIED

Kan verwijzen naar
Kaat.... zingt
Joeri... vraagt Elisabet te zingen
Iemand buiten beeld zegt dat Elisabet goed kan zingen.
Ik wou zonet eens op de website van het restaurant gaan kijken, of die "L E" kast ergens te zien was in het interieur. Wat vreemd is dat de website niet meer zichtbaar is, in drie browsers getest maar in alle drie enkel een witte pagina, ook geen foutmelding, gewoon een witte achtergrond. Ik dacht nochtans dat er al foto's uit het restaurant gepost werden van de verschillende schilderijen (Mona Lisa, Het Laatste Avondmaal door Da Vinci, etc.) of kwamen die van een andere bron? Op hun Facebookpagina kan ik de "L E Kast" nergens terugvinden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 apr 2019, 12:55

 8153
annie.delen schreef:Zou hier een hint in zitten?
Dat kastje staat daar maar raar vind ik.
Past niet in interieur.
L E

Afbeelding

ID + LE
LIED

Kan verwijzen naar
Kaat.... zingt
Joeri... vraagt Elisabet te zingen
Iemand buiten beeld zegt dat Elisabet goed kan zingen.
Tussen de L en de E staat nog een woord. Ik vermoed dat het ook iets te maken heeft met een wijnmerk, zoals op het wijnvat. Lager op het kastje komt die LE nog eens terug.

Jansen schreef:Ik wou zonet eens op de website van het restaurant gaan kijken, of die "L E" kast ergens te zien was in het interieur. Wat vreemd is dat de website niet meer zichtbaar is, in drie browsers getest maar in alle drie enkel een witte pagina, ook geen foutmelding, gewoon een witte achtergrond. Ik dacht nochtans dat er al foto's uit het restaurant gepost werden van de verschillende schilderijen (Mona Lisa, Het Laatste Avondmaal door Da Vinci, etc.) of kwamen die van een andere bron? Op hun Facebookpagina kan ik de "L E Kast" nergens terugvinden.
Er zijn inderdaad al foto's gepost van het restaurant. Kwamen van hun Facebook als ik mij goed herinner.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8