Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Evitaperron09 apr 2019, 21:02

 27
Tijdens sommige beelden van de cel zie je soms het bed volledig uit elkaar gehaald om daarna weer een beeld te zien waar het bed er in 1 stuk instaat. Hoe kan dit? Wat betekend dit?
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 21:03

 348
Amai, wil ik wel weten wat Bas heeft uitgestoken met dat bed? 😲 😲 😲
Gebruikersavatar

ex-molinator09 apr 2019, 21:13

 3483  Uma
Evitaperron schreef:Tijdens sommige beelden van de cel zie je soms het bed volledig uit elkaar gehaald om daarna weer een beeld te zien waar het bed er in 1 stuk instaat. Hoe kan dit? Wat betekend dit?
Dat was me gisteren ook opgevallen en ik wou het gisteren ook posten maar na wat heen en terug spoelen lijkt het me toch niet dat Bas in 2 ruimtes tijd gehad heeft.
De eerste beelden zijn met een volledig bed.
Later zie je dat Bas de kaart met info over de vrijstelling ziet.
Iets later zie je Bas die op het bed (geheel) zit.
En nog later zie je dan het bed verschoven en deels uit mekaar gehaald.
Ik ga er dan van uit dat Bas het inzicht had dat hij die kaart (ivm vrijstelling) moest verbergen, en dus waarschijnlijk een deconstructie toegepast heeft op het bed.
Ik vermoed wel dat er een fout gebeurd is met de chronologie tijdens de montage want er is voor zover ik mij herinner wel een beeld met intact bed, nadat het gedeconstrueerd bed al zichtbaar geweest was.

Het enige echt eigenaardige dat ik vastgesteld heb is dat Bas niet meteen die kaart zag hangen (op het moment dat hij in de cel gestoken wordt).
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2019, 21:21

 8153
😲 Wie haalt er nu een bed uit elkaar om een kaart te verbergen? Bas heeft teveel naar TV gekeken denk ik :roll:
Hij kon die kaart gemakkelijk in zijn zakken steken. Of desnoods in zijn onderbroek. De anderen zouden toch niet naar die kaart zoeken want ze wisten niet dat ze bestond.
Gebruikersavatar

Evitaperron09 apr 2019, 21:27

 27
En het lijkt me ook niet simpel want die latten liggen er waarschijnlijk niet los op. Hoe krijg je die er af?
Gebruikersavatar

ex-molinator09 apr 2019, 21:41

 3483  Uma
Wanner Elisabet en Joeri bij Bas geraken, zie je de beschermhelm voor Bas op het opengebroken bed liggen.

Ik neem dan ook aan dat Bas alles in zijn cel onderzocht heeft en iets aan het bed gezien heeft (een verborgen ruimte waarin die helm zat).

Ok, dit is een verklaring die ik zocht, specifiek om die anomalie met het bed te verklaren. Maar ik tracht me in zijn situatie in te beelden en dat is wat ik zou doen. Ik ben ook overtuigd dat GDC en co de montage nauwkeurig gevolgd hebben en een montagefout die erop zou wijzen dat Bas van cel veranderd is, er niet in zouden laten zitten. (maar ja, stel dat het wel zo is dan zou dit wel opzettelijk erin gelaten zijn).
Gebruikersavatar

anja.mathijs09 apr 2019, 22:05

 391  Uma
Nu een complete onverwachte wending ( je mag ze gerust naar compleet nutteloze tips zenden),
Stel dat Bas helemaal niet zo opgesloten was als lijkt, hij de cel langs een andere weg kon verlaten en ook op bepaalde momenten onherkenbaar deel uitmaakte van het Vietnamese team.
Dat die beelden op een soort Prison Break willen wijzen 😲
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 22:07

 348
Waarom klinkt dit als pure waanzin maar tegelijkertijd ook zo geloofwaardig? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 apr 2019, 22:14

 8153
Maar het blijft een feit dat hij € 4000 verdient voor de groep!
Gebruikersavatar

mark.vandaele09 apr 2019, 22:16

 178
We weten hoe achterdochtig bas is, misschien dacht hij ergens een sleutel te vinden?
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 22:16

 348
En het is een feit dat Bas de Mol niet is 😂 :albino: (ik trakteer heel het forum als hij de Mol is!!!, noteer het maar!) 😎
Gebruikersavatar

MolWout09 apr 2019, 22:26

 348
anja.mathijs schreef:Bas: Murder, she wrote ! - Chaka Demus & Pliers !!! 😲
Goed gevonden, Anja. Maar helaas ga ik de spelbreker zijn: Gilles De Coster en de productie heeft ons meerdere malen verteld dat er geen hints zitten in fragmenten of sociale media die niet te zien zijn op televisie. En dit is nu net een fragment dat niet op tv komt.