Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jay-Lo10 apr 2019, 23:08

 1690  Sven
Misschien viel zijn mopke niet in de smaak.
Gebruikersavatar

Jansen10 apr 2019, 23:18

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Misschien viel zijn mopke niet in de smaak.
Zijn mopke vond ik toch helemaal niet zo erg, zeker als je het vergelijkt met Bas zijn "prestatie".
Je gastheer vijf minuten lang tegenspreken , lijkt me toch veel onbeleefder en Bas hield zich zeker niet in.
Volgens mij is Bas zelf geschrokken dat hij de winnaar was 🙂.
Gebruikersavatar

Taupe07711 apr 2019, 08:30

 767  Yens
Jansen schreef:Zijn mopke vond ik toch helemaal niet zo erg, zeker als je het vergelijkt met Bas zijn "prestatie".
Je gastheer vijf minuten lang tegenspreken , lijkt me toch veel onbeleefder en Bas hield zich zeker niet in.
Volgens mij is Bas zelf geschrokken dat hij de winnaar was 🙂..
Ik ben alle afleveringen aan het (her)bekijken met mijn oudste, ze is net terug van 2 weken en heeft dus laaste afleveringen niet gezien. Onze conclusie is Kaat of Axel maar dat is voor elders. Deze episode staat voor deze avond op het programma maar ik meen me te herinneren dat er gezegd is dat tegenspreken NIET onbeleefd is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2019, 09:41

 8153
Jay-Lo schreef:Misschien viel zijn mopke niet in de smaak.
Misschien weet meneer Huang niet wat een pinguïn is :mrgreen:

Jansen schreef:Zijn mopke vond ik toch helemaal niet zo erg, zeker als je het vergelijkt met Bas zijn "prestatie".
Je gastheer vijf minuten lang tegenspreken , lijkt me toch veel onbeleefder en Bas hield zich zeker niet in.
Volgens mij is Bas zelf geschrokken dat hij de winnaar was 🙂.
Ik vond hem wel schitterend. Alles zonder verpinken tegenspreken, je moet het maar doen.
Gebruikersavatar

Jimmy12 apr 2019, 11:32

 197  Anke
Afbeelding
Het is veel simpeler dan dat: Bas heeft gewoon een 'M' (van Mol) proberen maken met die planken, jammer genoeg was er eentje omgevallen 😃