Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2019, 10:28

 3423  Yens
Kite schreef:Maar morse is een binaire code: lang - kort.
Een combinatie van meerdere binaire elementen vormen dan een specifieke letter.
Noot: Ik vind deze theorie zeer vergezocht, maar het is desalniettemin mogelijk.
OK, maar dan moet die beweging toch een aantal keer herhaald worden, lijkt me, en hoe je dan gaat vaststellen als er bv. tweemaal lang of driemaal kort moet geïnterpreteerd worden? Lijkt me inderdaad ook zeer ongeloofwaardig 🙂. Ik denk dat het gewoon een montagefout is, net als in de cel bij Bas toen zijn bed afwisselend afgebroken en terug normaal was.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 apr 2019, 13:42

 8153
Misschien spelt hij maar 1 letter per aflevering 😉
Nu M, de volgende afleverin O en de volgende L. Maar dan zit hij dus al in de problemen: -- --- .-.. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 12 apr 2019, 13:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2019, 13:44

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef:Misschien spelt hij maar 1 letter per aflevering 😉
Dan moeten we misschien eens naar de vorige afleveringen terugkijken of Joeri dat trucje nog al eens gedaan heeft 😉. En in het vervolg Joeri zijn onderbenen constant in het oog houden 😂 .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen12 apr 2019, 13:51

 8153
We moeten naar alles kijken. Nu waren het zijn kousen, maar in de volgende aflevering is het misschien zijn broek :mrgreen:
Gebruikersavatar

ex-molinator12 apr 2019, 15:36

 3483  Uma
Wat vrouwen toch allemaal niet bedenken als excuus om naar de benen van mannen te kijken. 😲
Gebruikersavatar

Jansen12 apr 2019, 16:44

 3423  Yens
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂

chicawah.janssen schreef:We moeten naar alles kijken. Nu waren het zijn kousen, maar in de volgende aflevering is het misschien zijn broek :mrgreen:
En gaat die dan ook op en af? 😲
Gebruikersavatar

skred12 apr 2019, 16:50

 110  Uma
" gaat die dan ook op en af"

We zullen er op letten! Als het moet, dan moet het he ... 😃
Gebruikersavatar

billie.holiday13 apr 2019, 11:53

 462  Bert
Los van die kousen van Joeri, in aflevering 4 toen ze Elisabeth naar de scheepraadsels brachten, had ze geen schoenen aan ,en ook niet bij. Maar op de boot loopt ze op slippers rond. Ik kan geen screenshots nemen met mijn ipad. Misschien ook een montagefout, eventjes snel mijn slippers halen vooraleer ik in stap.

We hebben al het bed, kousen , slippers, ....allemaal montagefouten. Het zou best kunnen natuurlijk.
Gebruikersavatar

Klaartje13 apr 2019, 12:07

 2245  Uma
Hier zie Billie, de screenshots die niets aan de verbeelding overlaten:

Afbeelding
ELISABET EN BRUNO STAPPEN BEIDEN BLOOTSVOETS IN HET BOOTJE

Afbeelding
BRUNO OP BLOTE VOETEN IN DE KAJUIT, ELISABET HEEFT HAAR PRINSESSENMUILTJES AAN!

VERY SUSPICIOUSSSSS!! 🙂
Gebruikersavatar

Cedric13 apr 2019, 12:36

 2834  Uma
Ok, algemeen over die montagefouten... Zijn dat nu echt zo'n fouten?

Toegegeven, op Joeri zijn kousen heb ik niet gelet en ik ben het niet van plan ook niet. Het interesseert me gewoon niet.

Nu, over Bas zijn bed.. De "fout" vind ik een foute interpretatie, want in de interpretatie is geen rekening gehouden dat de beelden niet per se chronologisch moeten zijn.
1. Eerst zien we Bas zitten naast een bed dat nog helemaal in 1 stuk is, wanneer hij vindt dat er een kaart ophangt met een vrijstelling op vermeld. In het verlengde van hetzelfde beeld wandelt hij wat rond in zijn cel, bed nog altijd heel.
2. Volgende beeld van Bas is net nadat Kaat geschoten is: bed kapot
3. Dan wanneer Joeri en Elisabet bij de tunnel aankomen: Bed nog altijd heel. Dit is een algemeen tussenstuk, met uitleg.
4. Dan aankomst van J&E bij Bas en overleg in de cel: bed kapot.

Alleen, het 2e en 3e beeld zijn niet per se chronologisch toch? Akkoord dat het raar overkomt, maar het zijn beelden met voice-over en wat mij betreft kunnen dat beelden zijn uit eender waar tijdens de opdracht, desnoods een herhaling zelfs. De beelden van de gameplay moeten chronologisch, maar beelden met uitleg door de voice-over zijn wat mij betreft puur informatief en als er dan uitleg over Bas zijn situatie is, dan wordt die vergezeld door beelden van Bas, maar de chronologie maakt niet uit.
Also, als je beelden 2 en 3 zou omwisselen dan zodat het wel klopt qua volgorde en je neemt het ook zo letterlijk op als het forum hier doet, dan zou dat betekenen dat Bas in een seconde of 5 de helft van dat bed heeft gedemonteerd... Zou dus toch ook niet kloppen.
Niet te veel van aantrekken dus.


En over de schoenen/slippers/blote voeten van Elisabet, ook hier: neem dat eens niet allemaal zo letterlijk op aub...
Het start met de briefing, Gilles sluit af met "ga maar naar de boot", Elisabet en Bruno vertrekken.
Als jullie écht denken dat die zo gewoon vertrokken zijn, dan denk ik dat het concept TV nog eens moet uitgelegd worden aan jullie...
Net zoals het niet zo was bij de kettingproef dat echt iedereen meteen aan die ketting vastgemaakt is na de uitleg van Gilles. Iedereen heeft wel nog eens tijd gehad om naar het toilet te gaan hoor, don't worry.
Idem met die bootproef. Ze zullen wel gezegd hebben van "Elisabet, misschien eerst nog iets van schoeisel gaan aandoen?"
Gebruikersavatar

Klaartje13 apr 2019, 12:53

 2245  Uma
OK, het blijft televisie. Maar je ziet Elisabet en Bruno toch effectief in het bootje stappen op blote voeten en ze ook weg varen. Zouden ze dan daarna "cut" geroepen hebben en terug gevaren zijn om schoenen te halen?

En als ze dat aan Elisabet hebben voorgesteld, waarom dan niet aan Bruno? Die heeft op de boot geen schoenen aan?
Gebruikersavatar

Jansen13 apr 2019, 12:59

 3423  Yens
Voor mij zijn die "montagefouten" ook niet belangrijk, ik heb ze zelfs niet gezien tijdens de uitzending. Anderzijds vind ik het wel raar dat Bas zijn bed is afgebroken en dat dit nergens vermeld wordt. Het zou toch leuke tv zijn als Bas op zoek is naar iets en daarvoor het bed begint af te breken?