Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

M0lletje11 apr 2019, 22:55

 2
Na wat zoeken op het forum besefte ik dat het onderstaande nog nergens vermeld werd. Dus toch maar een accountje aangemaakt om het te delen met jullie.

Bij het briefen van De Mol, voor de opdracht van de scheepsraadsels, hoor je Gilles tussen minuut 44:08 en 45:34 maar drie woorden zeggen: "Dus..., Bruno, succes". Niet meer en niet minder. Volgens mij toch wel verdacht en indien juist, een geweldige hint!


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

MolWout11 apr 2019, 22:57

 348
Wat een interessante insteek! Echt super goed gevonden! Eindelijk ens een hint die overtuigend genoeg klinkt om erop door te gaan.
Gebruikersavatar

Klaartje11 apr 2019, 23:28

 2245  Uma
Ik wil geen domper op de feestvreugde zijn, maar waarom beperk je je tot die anderhalve minuut?

Tijdens de hele briefing zegt GDC nog veel meer luid op, o.a. tegen Axel ("Je mag teruggaan naar de rest.", tegen Kaat ("Hoi Kaat.") en even na het laatste woord dat jij aanhaalt ("Succes") zegt GDC ook "Joeri".

Dus als het tijdsinterval vrij te kiezen is, dan kan je ook beweren dat GDC tussen 45'38" en 45'54" slechts 2 woorden zegt: "Succes Joeri".

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

M0lletje11 apr 2019, 23:35

 2
@Klaartje

Daar zeg je zoiets. Had ik zelfs niet opgemerkt. Jammer. Ik zat/zit te ver in de Bruno tunnel vrees ik.
Gebruikersavatar

Jay-Lo11 apr 2019, 23:36

 1690  Sven
Amai, ik heb dat dus allemaal opgeschreven en begon te kijken naar bij wie Gilles de naam zei, niks zei of iets anders, maar dit klopt echt wel.
Moet wel vermeld dat hij eerst zegt Dag Kaat, dus, Bruno, succes. Just is just. 😃