Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

michelle.geraerts14 apr 2019, 23:35

 4
Valt het enkel mij op dat het bezoek bij hun ‘persoonlijk’ gesprek glitched? Aan tafel doet geen enkel scherm dit. Eerst dacht ik dat Bruno de mol was, omdat bij zijn vrouw dit niet gebeurt, maar hij valt af. Nadien terug gespoeld en het gebeurt bij de volgende woorden -> Gezelschapsspel die den leugenaar nie verzwijgen normaal ik . Iemand die er nog iets uit haalt? Of heb ik glitches/woorden gemist?
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 apr 2019, 23:37

 2354  Uma
Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp... Kan je iets meer uitleg geven, eventueel ook aan de hand van screenshots of waar we het precies in de aflevering kunnen vinden?
Gebruikersavatar

michelle.geraerts14 apr 2019, 23:39

 4
Ik zal het morgen even doen! Ik heb nu een vermoeden dat ik eens moeten kijken wanneer het woord ‘ik’ valt. Dus wie er naast zit op dat moment. *spannend*

Vermoljoen schreef:Ik denk dat ik je niet helemaal begrijp... Kan je iets meer uitleg geven, eventueel ook aan de hand van screenshots of waar we het precies in de aflevering kunnen vinden?
Lig nu in bed. Kan je dus even geen screenshots bezorgen, zal het morgen doen. Ik heb het over het moment waarop de spelers naast hun bezoek zitten en deze praten over de spelers zelf. Je ziet dat het scherm van hun bezoek hapert...
Gebruikersavatar

Jay-Lo14 apr 2019, 23:45

 1690  Sven
Is zo, heb het ook opgemerkt. Maar dacht dat het was omdat ze daar niet echt zaten.
Gebruikersavatar

michelle.geraerts14 apr 2019, 23:49

 4
Vreemd dat dit dan geen enkele keer gebeurt wanneer ze aan tafel zitten en dingen spontaan gebeuren. Het gebeurt enkel wanneer ze perfect nog eens kunnen vragen om het vorige te herhalen omdat er iets mis liep :? .
Gebruikersavatar

mark.vandaele14 apr 2019, 23:52

 178
Is wel normaal via internetverbindingen dat het soms wat blijft haperen, zou er toch zeker geen hint in zien.
Gebruikersavatar

michelle.geraerts15 apr 2019, 00:10

 4
Het begint op 58:30. De laatste hapering valt bij Kaat en is het woordje ‘ik’.
Afbeelding