Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

ex-molinator18 apr 2019, 17:16

 3483  Uma
MolWout schreef:By the way: ik ken dit forum niet helemaal vanbuiten (en wist niet eens dat dat bestond), dus bedankt voor de tip 😉
Afbeelding
Gebruikersavatar

Cedric18 apr 2019, 17:20

 2834  Uma
In het 'De Mol in de pers' topic bij het gedeelte 'Algemeen' wordt wekelijks ook de column van Gilles De Coster uit Humo gedeeld.
Over de voorbije aflevering wist GDC onder andere te zeggen dat de producers die 'Clakr Station' affiche pas ter plaatse hebben opgemerkt op de dag zelf en dat het deel uitmaakt van de slogan van het bedrijf.
ALS het al een fout zou zijn, dan is het dus een fout van dat bedrijf zelf, niet van de makers van het programma 'De Mol'.
Gebruikersavatar

Holmes18 apr 2019, 18:47

 395
Klaartje schreef:Als je daarvan uitgaat, dan hebben ze het inderdaad "vergeten" te doen in die intro van aflevering 6, akkoord.

Tja, dan kan alles in postproduktie he. Dan kunnen ze ook GDC via die touwladder op dat schip laten kruipen ipv Joeri.

Als alles kan, dan zijn ze misschien niet eens in Vietnam geweest, maar hebben ze alles gewoon in Luxemburg gedraaid en dat dan wat gemixt met beelden die ze gaan schieten zijn in Vietnam. 😂



Dus in postproduktie hebben ze het bordje waarop stond survivalskill #3 orientatie dus gewijzigd in survivalskill #2, volgens jou redenering, toch?

Maar dat kan niet kloppen met wat we Kaat horen voorlezen bij dat tweede bordje over de orientatieproef. Check het maar eens op 8min37 van aflevering 5: daar hoor je Kaat letterlijk zeggen: "survivalskill twee". Hebben ze dat stemgeluid van Kaat dan ook geëdit in postproduktie???

Ik wist wel dat er iets niet klopte in jouw redenering Holmes!
Ok, nu is de cirkel rond. Kaat heeft bij proef 2 ook "2" gezegd. Dat is een element dat eigenlijk een hele discussie had kunnen inkorten.... 😉
Vergeef me mijn tegenstribbelen maar na de verschillende postproductiefouten van de vorige seizoenen ben ik heel wantrouwig bij dit soort tips.... 😉

Dus samengevat qua getallen : in de intro van afl.6 is t.o.v. aflevering 5, in beeld, een 3 een 2 geworden en in de ondertitels is 22,23 nu 14,15 geworden.
Gebruikersavatar

Jay-Lo18 apr 2019, 19:10

 1690  Sven
Holmes schreef: Ok, nu is de cirkel rond. Kaat heeft bij proef 2 ook "2" gezegd. Dat is een element dat eigenlijk een hele discussie had kunnen inkorten.... 😉
Vergeef me mijn tegenstribbelen maar na de verschillende postproductiefouten van de vorige seizoenen ben ik heel wantrouwig bij dit soort tips.... 😉

Dus samengevat qua getallen : in de intro van afl.6 is t.o.v. aflevering 5, in beeld, een 3 een 2 geworden en in de ondertitels is 22,23 nu 14,15 geworden.
Is er dan nog een 12? 14 = M, 15 = L.
Gebruikersavatar

Frolva18 apr 2019, 23:13

 2204
Naar de ondertitels zou ik persoonlijk niet te veel kijken. In elke intro is daaraan - om begrijpelijke redenen - wel iets gewijzigd.
Gebruikersavatar

Vermoljoen19 apr 2019, 21:36

 2354  Uma
Ik denk ook niet dat we het te ver moeten zoeken. Dei 2 hints naar Elisabet en Kaat zijn 2 goede en mogelijke hints. Voor de rest zou ik echt niet verder zoeken.
Zelf vind ik natuurlijk de hint van Kaat net iets beter 😃
Gebruikersavatar

Moldedju20 apr 2019, 09:39

 507  Yens
Jay-Lo schreef:Is er dan nog een 12? 14 = M, 15 = L.
Na exact 12 seconden zien we de shot van Kaat met de boog en onze beruchte #2 shot?
Gebruikersavatar

ex-molinator21 apr 2019, 20:26

 3483  Uma
GDC zei net iets ivm op peil brengen, maar de ondertiteling toonde op pijl brengen.

Dit kan toch geen toeval meer zijn. :scratch:
Gebruikersavatar

Cedric21 apr 2019, 20:33

 2834  Uma
Ik verdenk nog altijd gewoon de spelfoutenstagiair 😛

Nu het toch over ondertiteling gaat...

GDC zei over de pasvraag: "Die zal van pas kunnen komen."
De ondertiteling zei: "Die zal van pas komen."

Gaat dus om de pasvraag van Axel, maar de 'kunnen' is in de ondertiteling al dan niet toevallig weggevallen.
Gebruikersavatar

magali.dereu21 apr 2019, 20:45

 184  Sven
Deze kan wel tellen als fout. Verwijst die naar de proef met het boogschieten, of?

Afbeelding
Gebruikersavatar

BeaVer21 apr 2019, 21:30

 1293  Uma
Het hangt er ook van af hoe snel dat gezegd is. Dan moet de tekst kort genoeg zijn om volledig te kunnen lezen in de tijd dat het fragment in beeld is.
Gebruikersavatar

Social21 apr 2019, 22:01

 353  Uma
ik blijf bij wat ik hierover al heb gepost. Axel
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14