Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

BeaVer25 apr 2019, 22:50

 1293  Uma
En net daar spreek je jezelf precies wat tegen.
Je zegt zelf dat 3 van de 5 woorden toeval waren, dat er in 1 aflevering niets zat. En dat je dus minder denkt dat het een hint is. En toch maak je jezelf dan wijs (ik bedoel dit niet beledigend, maar ik vind geen andere manier van zeggen) dat als er eventueel nog een woord zou komen die in het rijtje past, je het weer als hint kan bombarderen.
Dit lijkt mij echt een vreemde denkwijze.
Gebruikersavatar

Heinz25 apr 2019, 22:56

Forum veteraan  427  Uma
Ik zou drie woorden als hint kunnen zien, al was een volledig kloppende rodedraadhint wel sterker geweest. Maar goed, dat is nog niet aan de orde. Laten we maar eens rustig zondag afwachten. 😉
Gebruikersavatar

BeaVer25 apr 2019, 23:01

 1293  Uma
Kijk, als Axel de mol is en dit was een hint, dan ga je van mij niet horen dat het niet goed gevonden is van je. Dan krijg je alle pluimen, 11/10, een kus van Elisabet en een bank vooruit 😉

Maar iets als hint beschouwen, dat gaat verder dan jouw assumptie en moet je ook gaan bekijken vanuit het oogpunt van de makers. Wat beschouwen zij als hint? Denk je dat zij in 8 afleveringen 3 woorden gaan steken die naar de mol verwijzen? Lijkt mij eerder van niet, maar zoals jij zegt, we zullen zien.