Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Thomasw117 apr 2019, 20:10

 1
Het was mij opgevallen dat de groene schermen er blauwer uitzagen dan in de andere afleveringen (zie foto).
Het lijkt mij toch een te groot verschil om gewoon aan de belichting in de kamer te liggen.
Dit lijkt mij toch niet toevallig te kunnen gebeurt te zijn maar wat zou het betekenen?

Eén van Axel zijn lievelingsliedjes was "Blauw" (https://www.vier.be/video/de-mol/de-kan ... k-joleeene)

Bas droeg een blauwe T-shirt (al verdenk ik Bas niet als mol).

Rood wit blauw komt ook steeds terug. Misschien heeft het daar iets mee te maken maar ik weet niet hoe of wat.
Afbeelding
Gebruikersavatar

ex-molinator17 apr 2019, 20:24

 3483  Uma
Dat is een normaal verschijnsel en ligt aan de externe belichting (soort, luminositeit, kleurbanden, enz..) Je ziet op die 2 screenshots ook een duidelijk verschil in kleur van Gilles' gezicht + het mol-logo dat details verloren heeft (omwille van de filtering van een of andere golflengte, of toevoeging van golflengte), of zelfs gewoon aan het verschillend type scherm : het lijken me 2 verschillende schermen te zijn.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh17 apr 2019, 21:25

 344  Sven
Plus daarnaast is het ene scherm iets gedraaid, wat de kijkhoek en kleuren anders kan maken.