Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2019, 11:17

 8153
Als Elisabet de mol is, dan is haar reactie bij de schermen geniaal! "Ik had het wel verwacht"... iedereen denkt dat ze teleurgesteld is omdat ze geen misschien kreeg. 😃
Gebruikersavatar

Torremolinos23 apr 2019, 17:57

 264
Cedric schreef: De Mollogo's verschijnen altijd in het midden van het scherm, dus die keren dat dat dan net op Elisabet was, dat leek me toeval.
Wat als vrij bewust werd gecommuniceerd na de keuze van de Mol dat de cameraman met de drone steeds moest zorgen dat Elisabet centraal in beeld stond?
Ik denk zelfs niet dat cameramannen dit bewust moeten doen, met tientallen of wel honderden uren aan beeldmateriaal, kun je altijd wel beelden vinden waar Elisabet toevallig in het midden staat, lijkt me.
En wie weet kunnen ze de beelden zelfs een beetje inzoomen om perfect te passen. Ik vermoed dat dat wel kan.

Als dit nu al een 5tal keer gebeurd is met Elisabet, moeten we gewoon eens het logootje vinden op een andere kandidaat om dit te ontkrachten. Ikzelf heb er nog geen zien verschijnen op andere kandidaten.
Gebruikersavatar

Gylfie23 apr 2019, 20:04

 33
Na iets meer dan een maand op dit forum is dit de eerste mogelijke hint waarbij ik echt bijna niet twijfel dat het een hint is. De tekst is twee keer veranderd ten opzichte van vorige jaren en twee keer met de 'E' op dezelfde plaats, pal in het midden. Als dat geen hint is dan ga ik toch echt teleurgesteld zijn. 😛

Echt supergoed gezien dat die tekst veranderd is, Hannes! Ging ik van mijn leven niet op hebben gelet.
En stiekem een mini-applausje voor mezelf omdat ik die 'E' heb gezien. :3
Gebruikersavatar

hannes.bossuyt28 apr 2019, 21:22

 84  Sven
@Gylfie: De 'E' van Elisbet klinkt nu wel heel aannemelijk 😃
Gebruikersavatar

Gylfie28 apr 2019, 21:46

 33
Inderdaad! Nog een weekje ongeduldig afwachten en we weten of onze theorie klopt. 😉 Ik ben er alleszins nog altijd van overtuigd!
Gebruikersavatar

Gylfie06 mei 2019, 14:33

 33
*hoopt dat ze deze hint volgende zondag op tv zullen tonen* 😛
Gebruikersavatar

Jay-Lo06 mei 2019, 15:20

 1690  Sven
hannes.bossuyt schreef:@Gylfie: De 'E' van Elisbet klinkt nu wel heel aannemelijk 😃
Goed gevonden, die zit er zeker in.
Gebruikersavatar

Cedric06 mei 2019, 15:29

 2834  Uma
Gylfie schreef:*hoopt dat ze deze hint volgende zondag op tv zullen tonen* 😛
Ik vond het in elk geval goed gevonden.
Enige reden die ik zie waarom het géén hint zou zijn geweest, is dat het even goed naar Eva kan verwijzen.
Gebruikersavatar

KevinL06 mei 2019, 20:07

 87
Cedric schreef: Ik vond het in elk geval goed gevonden.
Enige reden die ik zie waarom het géén hint zou zijn geweest, is dat het even goed naar Eva kan verwijzen.
Zijn ze hiermee niet mee begonnen pas ná de exit van Eva?
Gebruikersavatar

masterveecee07 mei 2019, 13:58

 3547  Sven
Voor de volledigheid: de 2 beelden op elkaar (mogelijks met 1 pixelke verschil, maar kom :geek: )

Afbeelding
Gebruikersavatar

Frolva07 mei 2019, 14:36

 2204
Merci MVC. 👍🏻

Had ik dát geweten vóór de finale ... :roll:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar

masterveecee07 mei 2019, 15:10

 3547  Sven
ja, kan dat gevoel ^^ had anders al die afbeelding gemaakt...