Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

yevo21 apr 2019, 21:02

 281  Uma
Dit jaar is omgekeerd al enkele keren het thema geweest van verborgen hints maar was er nog niets wat specifiek naar een kandidaat verwees. Maar in aflevering 7 vermeld Axel dat hij omgekeerd woorden kan zeggen.
yevo schreef:In de nieuwe teaser op jijweetniets.be komt het logo van De mol omgekeerd in beeld:
SPOILER
Dit is voor zover ik weet niet gebeurd vorige jaren. Maar mij lijkt dit heel hard op een 10.

10 Maart? Is een zondag, ongeveer 3 weken na de eerste trailer, is ook 10de week van 2019 (10 W).

Misschien vergezocht, maar vond het nog opvallen.
Ook het toetsenbord op het instagram van GDC lag 'omgekeerd'.
Gebruikersavatar

masterveecee21 apr 2019, 22:16

 3547  Sven
Dacht ik net ook 😲
Gebruikersavatar

Holmes21 apr 2019, 22:18

 395
Inderdaad, de reeks begon dit jaar met beelden van het einde en blijkt Axel een meester in het van achter naar voor zeggen van woorden.
Gebruikersavatar

Klaartje21 apr 2019, 22:23

 2245  Uma
Ik vind het wel "freaky" dat Axel dat kan zeg! Daarvoor moet je toch ergens in je bovenkamer een eigenaardige connectie hebben. Volgens mij kan je dat niet leren, je kan dat of je kan dat niet. Het straffe is dat Axel daar ook niet over hoeft na te denken. iedere gewone sterveling heeft daar toch enorm veel moeite mee en dan nog lukt het niet om het er vlot uit te krijgen. Niet normaal dat!
Gebruikersavatar

anja.mathijs21 apr 2019, 22:29

 391  Uma
Hij heeft dat geleerd voor een deelname bij Q- Music, ik weet niet meer of het in de aflevering zelf zat, of bij Café de Mol !
Gebruikersavatar

Holmes21 apr 2019, 22:30

 395
Goh, over koortsmeetsysteemstrook moet ik toch niet lang nadenken 😃
Nee, echt heel apart wat Axel kan.
Gebruikersavatar

jos.jansen21 apr 2019, 22:33

 328  Uma
hij verspeelt er vooral heel veel tijd mee, die ze waarschijnlijk beter gebruikt hadden om te studeren.
Gebruikersavatar

karel.poucke22 apr 2019, 08:25

 23
Past dit ook niet in Mol omgekeerd bij de bunker sprong? Einde vd eliminatie: Bas en Joeri vertrouwen elkaar en weten wie het is, Elisabeth is ook wijzer geworden dankzij haar partner die rood scherm kreeg, dus voor mij is Axel de mol!
Gebruikersavatar

astridm22 apr 2019, 12:33

 287
anja.mathijs schreef:Hij heeft dat geleerd voor een deelname bij Q- Music, ik weet niet meer of het in de aflevering zelf zat, of bij Café de Mol !
Hij vertelde dat zelf en dat hij er een auto mee had kunnen winnen, maar hij had een foutje gemaakt.
Gebruikersavatar

lotte.dvs22 apr 2019, 14:54

 7
Het eerste woord dat hij dan ook nog eens achterstevoren zegt is "achteruitkijkspiegel", waarmee je toch als 'omgekeerd' ziet. Moeten we iets spiegelen?

Ik weet dat dit louter te maken kan hebben met de achteruitkijkspiegel die in zijn zicht hangt, maar wie weet was het voor de programmamakers te mooi om te laten liggen/een ideale hint.