Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Moldedju22 apr 2019, 15:09

 507  Yens
Iemand al geprobeerd of het vietnamees dat axel probeert te spreken misschien ergens een boodschap bevat als je het omdraait? Als hij ergens "lom ed neb ki" zegt weten we genoeg 😉
Gebruikersavatar

mattias.boel22 apr 2019, 17:47

 61  Uma
Moldedju schreef:Iemand al geprobeerd of het vietnamees dat axel probeert te spreken misschien ergens een boodschap bevat als je het omdraait? Als hij ergens "lom ed neb ki" zegt weten we genoeg 😉
Afbeelding
Gebruikersavatar

nyckelpiga22 apr 2019, 17:55

 69
En axel is een schouder in het Zweeds, dus krijg je gewoon via google translate dat hij het als een Zweeds woord herkent en zie je gewoon het Vietnamees woord voor schouder.
Gebruikersavatar

LadyPinkLow22 apr 2019, 18:54

 10
Moldedju schreef:Iemand al geprobeerd of het vietnamees dat axel probeert te spreken misschien ergens een boodschap bevat als je het omdraait? Als hij ergens "lom ed neb ki" zegt weten we genoeg 😉
Ik heb dat dus vanmiddag gedaan en ik heb het nergens kunnen ontdekken.
Gebruikersavatar

Cedric22 apr 2019, 19:18

 2834  Uma
Moldedju schreef:Iemand al geprobeerd of het vietnamees dat axel probeert te spreken misschien ergens een boodschap bevat als je het omdraait? Als hij ergens "lom ed neb ki" zegt weten we genoeg 😉
Het probleem van die achterstevorenpraters zoals Axel en die kerel van Het Eiland (ik vergeet altijd zijn naam) is dat ze enkel woorden achterstevoren kunnen uitspreken (wat wel zot is), maar geen zinnen.

Als je aan hen zou vragen om "Ik ben de Mol" omgekeerd te zeggen, dan zeggen ze "Ki neb ed lom". Dus elk woord apart omgekeerd, maar wel nog in dezelfde volgorde.

Je moet dus niet op zoek naar "lom ed neb ki", maar naar "ki neb ed lom".
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 apr 2019, 20:37

 2354  Uma
Cedric schreef:Het probleem van die achterstevorenpraters zoals Axel en die kerel van Het Eiland (ik vergeet altijd zijn naam) is dat ze enkel woorden achterstevoren kunnen uitspreken (wat wel zot is), maar geen zinnen.
SAmmy TANghe
Gebruikersavatar

Frolva22 apr 2019, 22:47

 2204
De acteur die Sammy speelt (Bruno Vanden Broecke) dan dat (ook) echt.
Gebruikersavatar

Vermoljoen22 apr 2019, 22:49

 2354  Uma
Echt? Ik dacht dat hij dat zo moest oefenen om dat perfect te kunnen tijdens de opnames..
Gebruikersavatar

willy.vandenhouten30 apr 2019, 01:43

 2
Bas : En mijn naam omgekeerd ?
Sab...
Bij de proef varkentjes wassen... saboteren

Bas is de mol...
Gebruikersavatar

anja.mathijs30 apr 2019, 10:29

 391  Uma
Was bij het eerste varken, ook opgemerkt en raar gevonden!
Gebruikersavatar

Taupe07730 apr 2019, 10:39

 767  Yens
willy.vandenhouten schreef:Bas : En mijn naam omgekeerd ?
Sab...
Bij de proef varkentjes wassen... saboteren

Bas is de mol...
Man, wow je hebt het gevonden 😉

Oeps ... misschien hadden Joeri en Axel dat varkentje niet genomen en dan hadden we dat niet gezien en dus GEEN tip!

Bovendien:
SAB = BAS omgekeerd
SAB = eliSABet
SAB = SABENA ... piloot Axel
Gebruikersavatar

Cedric30 apr 2019, 11:50

 2834  Uma
willy.vandenhouten schreef:Bas : En mijn naam omgekeerd ?
Sab...
Bij de proef varkentjes wassen... saboteren

Bas is de mol...
Wat moeten de makers toch content zijn dit jaar.
Na al die jaren heeft er zich EINDELIJK eens iemand ingeschreven met de naam BAS zodat ze zouden kunnen linken aan SABoteren.
Michiel Devlieger bleit nog altijd van contentement.

Nee serieus, dit kan je toch niet menen als tip?