Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen

lotte.dvs22 apr 2019, 11:33

7
Tijdens het zoeken naar hints, viel het mij op dat het logo op het scherm bij de eliminatie in aflevering 4 net iets anders is dan in de andere afleveringen. In aflevering 4 is die "volledig", in de overige afleveringen zijn er steeds kleine stukjes van de lijnen in het midden uitgelaten.

Ik ben er nog niet in geslaagd om alle eliminatierondes opnieuw te bekijken en de schermen te vergelijken, maar een kleine steekproef wijst erop dat het volledige logo enkel in aflevering 4 te zien is.

Geen idee wat dit zou kunnen betekenen, maar dit lijkt me niet het gevolg van het soort monitor? En lijkt me dus bewust gekozen?

Aflevering 4:
Afbeelding

Andere afleveringen (beeld uit aflevering 2):
Afbeelding

mattias.boel22 apr 2019, 12:43

61  Uma
Ik zie het niet.

lotte.dvs22 apr 2019, 12:56

7
Ik besef dat het belachelijk kleine details zijn... Ik heb de eerste drie aangeduid, maar je ziet de "inkepingen" over de hele lijn terugkeren.

Afbeelding

Klaartje22 apr 2019, 13:11

2245  Uma
Ik zie wat je bedoelt, maar niet of het iets te betekenen heeft.

Kan het geen toevallig beeldeffect zijn, dat misschien te maken heeft met de kwaliteit van de monitor?

Voer voor de technische bollebozen hier op het forum, lijkt me.

mattias.boel22 apr 2019, 13:30

61  Uma
lotte.dvs schreef:Ik besef dat het belachelijk kleine details zijn... Ik heb de eerste drie aangeduid, maar je ziet de "inkepingen" over de hele lijn terugkeren.

Afbeelding
Inderdaad,maar ik zie ook blauw en rood. Blauw zie je duidenlijk op de achtergrond en je ziet ook een rood puntje op het logo.

Afbeelding
Klaartje schreef:Ik zie wat je bedoelt, maar niet of het iets te betekenen heeft.

Kan het geen toevallig beeldeffect zijn, dat misschien te maken heeft met de kwaliteit van de monitor?

Voer voor de technische bollebozen hier op het forum, lijkt me.
Of het ligt inderdaad aan de monitor.

lotte.dvs22 apr 2019, 13:38

7
Hmmm... zal inderdaad toch wel iets met de monitor te maken hebben. Die blauwe lijnen worden in het midden ook steeds onderbroken, wat inderdaad eerder doet denken aan steeds hetzelfde logo maar een vertekend beeld - om welke reden dan ook - zonder bijbedoelingen.