Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

GVG22 apr 2019, 23:11

 5
Tijdens de trailer van volgende aflevering lijkt het alsof er iemand naar Axel wijst nét op het moment dat hij zegt "dat kan niet hé dan ligt er iemand te liegen hé". De persoon die wijst kijkt net daarvoor door de opening om te zien of de camera draait misschien?



Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2019, 07:39

 8153
Ten eerste zie ik het niet, ten tweede is het volgens mij puur toeval.
Gebruikersavatar

GVG23 apr 2019, 07:54

 5
Afbeelding

Zo is het misschien iets duidelijker. Je zou het fragment zeker eens moeten bekijken, de timing waarop dit verschijnt is echt perfect.
Gebruikersavatar

Vermoljoen23 apr 2019, 07:55

 2354  Uma
Ik zie er niet echt iets in..
Gebruikersavatar

david.vierstraete23 apr 2019, 08:11

 73  Yens
GVG schreef:Afbeelding

Zo is het misschien iets duidelijker. Je zou het fragment zeker eens moeten bekijken, de timing waarop dit verschijnt is echt perfect.
Mss moet je dat stuk uit de trailer hier eens opzetten. In normal speed en in slow mo
Gebruikersavatar

skred23 apr 2019, 08:22

 110  Uma
Als je de foto vergroot zie ik inderdaad een wijzende vinger! Goed gevonden!
Gebruikersavatar

JazzyJonas23 apr 2019, 09:13

 10  Uma
Ik vind deze hint heel goed gevonden en denk dat er wel iets achter zit... Ik heb dit fragment herbekeken en je ziet inderdaad heel duidelijk iemand wijzen. Het lijkt me alsof deze persoon wijst naar het hand van Joeri en niet Axel?
Gebruikersavatar

GVG23 apr 2019, 10:49

 5
@JazzyJonas, ja je zou daar over kunnen twijfelen maar als Joeri de mol is zou het waarschijnlijk gewoon toeval zijn. Het wijzen gebeurd echt tijdens de uitspraak van Axel, dus als het een verborgen hint zou zijn moest de uitspraak ingestudeerd zijn.

Of misschien heeft het wijzen niet rechtstreeks iets te maken met de uitspraak natuurlijk.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2019, 11:10

 8153
Echt stom toeval volgens mij. Ik zie er trouwens nog steeds geen vinger in.
Als dat een hint is, dan hadden ze daar dus iemand moeten stellen die heel het gesprek beluisterde en op het moment dat Axel zijn uitspraak deed, naar hem wees. Komaan zeg!
Bovendien wist de wijzende persoon helemaal niet wat er gezegd zou worden.
Maar misschien zullen de believers nu beweren dat Axel opgelegd werd op een bepaald moment te zeggen "er liegt iemand" (en niet liggen te liegen - wat trouwens geen AN is). :roll:
Gebruikersavatar

GVG23 apr 2019, 11:19

 5
Heb je überhaupt het fragment al bekeken?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 apr 2019, 12:01

 8153
Nee. Maar dat doet niets af aan het feit dat ik er niets in zie, om de redenen die ik al aangehaald heb.
Gebruikersavatar

JazzyJonas23 apr 2019, 16:43

 10  Uma
chicawah.janssen schreef:Echt stom toeval volgens mij. Ik zie er trouwens nog steeds geen vinger in.
Als dat een hint is, dan hadden ze daar dus iemand moeten stellen die heel het gesprek beluisterde en op het moment dat Axel zijn uitspraak deed, naar hem wees. Komaan zeg!
Bovendien wist de wijzende persoon helemaal niet wat er gezegd zou worden.
Maar misschien zullen de believers nu beweren dat Axel opgelegd werd op een bepaald moment te zeggen "er liegt iemand" (en niet liggen te liegen - wat trouwens geen AN is). :roll:
Kan je aflevering 7 vanaf 1:13:25 eens bekijken? Het kan op zich wel een ingestudeerd nummertje zijn aangezien Gilles eerst iets vraagt waarop Axel dan reageert. En wanneer Gilles dit vraagt zie je ook de persoon die het hand opsteekt kijken naar de groep (alsof hij het gesprek volgt tot Gilles deze zin uitspreekt) om te wijzen. Of misschien heeft dit helemaal niets te maken met wat er gezegd wordt?
Ik denk alleszins dat er wel IETS achter zit... Oordeel zelf maar. 😉