Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

lajato25 apr 2019, 00:05

 69
ja, ik snap wat je bedoeld. Maar opvallend 'verdachte' gedragingen die bewust in de montage zitten interpreteer ik ook als potentiele hint al zijn die meestal bedoeld als misleiding om iedereen op de een of andere manier verdacht te maken of minstens verdacht te doen overkomen.
Maar het kan er dus zo vingerdik op liggen dat weer twijfel zaait.
Gebruikersavatar

Klaartje25 apr 2019, 12:10

 2245  Uma
Ik zie dat ik gisterenavond nog iets vergeten was te posten uit aflevering 3, dat ook mooi past in dit fotoalbum gewijd aan Elisabet en haar lachjes.

Je moet eens kijken naar Elisabets reactie op het moment dat GDC na de vovinamopdracht meedeelt dat "de bal is aangeraakt op 59 seconden" (en dat de laatste ronde in de vovinam dus zou verloren zijn):

Afbeelding

Dit lijkt me toch geen reactie van teleurstelling, au contraire, dat lachje weer en aan haar neus komen: ze lijkt het allemaal wel weer lekker te vinden dat het niet is gelukt. Ook als GDC daarna zegt dat de bal pas de grond heeft geraakt na de minuut en de laatste ronde toch nog geld oplevert, kan je niet zeggen dat ze even enthousiast is als anderen. Ze doet wel mee met het vieren, maar nooit echt spontaan of als eerste.

Mja, zelfs als het allemaal niet klopt, dan nog is dit toch een mooi fotoalbum. En hoop ik dat Elisabet het zelf kan appreciëren, mocht ze dit ooit zelf onder ogen krijgen.

Ja, ik vind haar een toppertje hoor! Maar dat had u al langer dan vandaag door. 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2019, 12:16

 8153
Bas kijkt neutraal, Axel verstopt zijn gezicht achter zijn handen, bij Joeri is de teleurstelling duidelijk merkbaar.
Kaat en Eva lijken niet erg teleurgesteld en kijken naar Bruno.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2019, 14:13

 8153
Nog eentje voor bij de verzameling.
Het schilderij van de mol gaat door de shredder, Axel kijkt teleurgesteld, Bas kijkt lachend naar het schilderij en Elisabet kijkt naar GDC... met een lachje.

Afbeelding
Gebruikersavatar

Social26 apr 2019, 23:06

 353  Uma
Ik ben blij dat ik geen spoken zag, want ik kon de andere voorbeelden moeilijk terugvinden, tof dat jullie er toch zoveel gevonden hebben! Ik weet ondertussen wel niet meer wat ik er moet van denken, ze zou wel een schitterende mol zijn. Ik zit nog steeds op Axel, sinds Eva weg is, maar ze blijft mijn reserve mol 🙂.
Gebruikersavatar

Social29 apr 2019, 23:40

 353  Uma
Er zat in de laatste aflevering oonieuw zo'n typisch lachje! Moet het wel nog screenshotten.