Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

lajato30 apr 2019, 09:46

 69
Moldedju schreef:hmmm, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt ... vrees ik

Ik weet niet of het zo duidelijk is? De twee blauwe vlakken zijn de posities van die twee lege stoelen bij de eliminatie. Pal op Joeri (afgevallen) en Bas (laatste afvaller?) .
Ik zou het niet meer zover gaan zoeken zijn, maar omdat de hint hier naar overlays wijst vond ik het toch opvallend (of gewoon toeval natuurlijk, want je kan overal wel iets achter zoeken...)



Afbeelding
Laatst gewijzigd door lajato op 30 apr 2019, 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2019, 09:57

 3423  Yens
Jay-Lo schreef:Dat zei mijn man ook, daar zitten mensen. ik vond het eerder de bladeren op de achtergrond.
Ik zie die "mensen" ook in de roze overlay: volgens mij zijn het gewoon de kandidaten die op een rij in de eliminatie zitten.
Voor een goed begrip, ik heb het over deze foto:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jansen op 30 apr 2019, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Moldedju30 apr 2019, 09:59

 507  Yens
Ok, ik begrijp het. Weet alleen niet wat ik er hier van moeten denken 😉
Gebruikersavatar

lajato30 apr 2019, 10:08

 69
Moldedju schreef:Ok, ik begrijp het. Weet alleen niet wat ik er hier van moeten denken 😉
Dit past wel allemaal in de "volledige transparantie"-belofte van GDC...
Gebruikersavatar

masterveecee30 apr 2019, 12:16

 3547  Sven
Jansen schreef:Ik zie die "mensen" ook in de roze overlay: volgens mij zijn het gewoon de kandidaten die op een rij in de eliminatie zitten.
Voor een goed begrip, ik heb het over deze foto:

Afbeelding
Veel krijg ik er niet uit...
Afbeelding
Er zouden misschien kunnen mensen zitten, maar kan evengoed de boom zijn
Gebruikersavatar

JazzyJonas30 apr 2019, 12:52

 10  Uma
thomas.e schreef:Even recapituleren.

Het roze scherm staat in afl.7 een stukje op het gezicht van Gilles bij de afroepingen van Kaat en Joeri, wanneer hij in close-up wordt genomen.

Afbeelding

In afl.8 (recap) zien we diezelfde close-up van Gilles, maar is het roze kader weggewerkt.

Afbeelding

Verbazingwekkend genoeg verschijnt het een paar shots later terug, en deze keer meer zichtbaar, wanneer Kaat in de auto stapt. Daar blijft het staan tot de recap voorbij is.

Afbeelding
Afbeelding

Nadien start alf.8 met een fragment uit het eerste dagboek van de mol, en daarna de beelden van Gilles die in de gsm spreekt en rondwandelt.

De eerste keer daaropvolgend in afl.8 dat de kandidaten zichtbaar zijn, is in het shot dat ze allemaal toont bij hun bezoek, en aan het eten zijn, en daar zit Elisabet dan samen met ha...
En de 2 onderste screenshots van jouw comment zijn ook nog eens op exact hetzelfde tijdstip in de aflevering geplaatst!
Gebruikersavatar

masterveecee30 apr 2019, 12:53

 3547  Sven
als je de 2 beelden vergelijkt (dus afl 7 zonder kader, afl. 8 met), geraak je ook nergens.

Afbeelding

Ik vrees dat dit toch mss niks wordt... :|

JazzyJonas schreef:En de 2 onderste screenshots van jouw comment zijn ook nog eens op exact hetzelfde tijdstip in de aflevering geplaatst!
is omdat die 2 beelden net na elkaar komen, dus waarschijnlijk 2 frame is dezelfde seconde 😉
Gebruikersavatar

marc.roose30 apr 2019, 14:58

 193  Sven
Ik denk: gewoon : Axel is de mol + een stoel voor de winnaar +een stoel voor de verliezer
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13