Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Social29 apr 2019, 01:27

 353  Uma
De reflectie van Joeri was in de laatste aflevering de hele tijd zichtbaar.
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2019, 06:19

 3547  Sven
Yep. Ook op gelet 😉
Gebruikersavatar

thomas.e29 apr 2019, 20:32

 91
In de recap van afl.8 is het roze kader weggewerkt van het gezicht van Gilles (bij de afroeping van Kaat):
Afbeelding

Maar vreemd genoeg, staat het vlak er terug, en meer opvallend deze keer, bij de laatste beelden van de recap, die waar Kaat in de auto kruipt en de auto wegrijdt, en dat vlak stond niet daar in afl.7:
Afbeelding
Afbeelding

Long shot… Maar misschien dat in afl.8 op die plek in het beeld belangrijke info verschijnt?

___
BELANGRIJKE TOEVOEGING

En nadat het roze kader verdwijnt na de recap… Welke kandidaat komt op de plek van het roze kader het eerst in beeld (na het dagboek van de mol en Gilles die in de GSM spreekt)? Werkelijk PERFECT gekadreerd,samen met haar partner op de plek waar dat roze kader staat? Elisabet in een perfect plaatje. Allemaal toeval? We zullen het zondag zien.

Vergelijk:
Afbeelding
Afbeelding
En om maar even te zeggen: alle andere kandidaten kijken naar een scherm… En Elisabet dus ook. 😲

En het shot daar direct na: Gilles kijkt ook naar (de plek van) dat scherm 😉
Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 21:10

 2354  Uma
Dit MOET iets zijn! Het kan gewoon géén toeval zijn.
Gebruikersavatar

thomas.e29 apr 2019, 21:13

 91
En… de mol ontgrendelt het scherm met zijn ogen. :roll: Wie was het dan die dit roze scherm ontgrendelde?
Laatst gewijzigd door thomas.e op 29 apr 2019, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

mark.vandaele29 apr 2019, 21:16

 178
Zo'n roze kader lijkt mij ook wel iets wat niet zomaar in de aflevering zou slippen, denk ook dat er iets achter zit.
Gebruikersavatar

Jay-Lo29 apr 2019, 21:17

 1690  Sven
Dat is inderdaad geen toeval volgens mij. Een mooie hint, veel beter zichtbaar dan bij de vorige eliminatie. Samen met de verandering in de "wat voorafging/ vorige keer en zo dadelijk/zo meteen" met de E in het midden van het mollogo.
Gebruikersavatar

thomas.e29 apr 2019, 21:20

 91
Mij moet je er niet van overtuigen dat het geen toeval is. 😛

Rest alleen de vraag: is het de mol Bas die het scherm ontgrendelt (wanneer we de lege stoelen zien tijdens de afroeping van Axel), en daarmee het rode scherm ontgrendelt en loslaat op Kaat en Joeri, de afvallers van afl.7 en afl.8 (bij wiens afroeping het gezicht van Gilles roos was door het kader)? En is de volgende in het vizier dus Elisabet? Is zij dan de verliezer, en Axel de winnaar?

Of is Elisabet wel gewoon de mol, enkel omdat het scherm roze is?
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 21:26

 2354  Uma
Roze kan je meteen aan Elisabet linken. Het is haar lievelingskleur en je ziet ze vaak in het roze.

Die 'roze overlay' zou wel voor dit kunnen zijn:
➡️ Holmes @ Afl 1 - Roze logo - de 'lady in pink' met het roze molboekje
Ik citeer:
Holmes schreef:Eén kandidaat heeft blijkbaar een sterke voorkeur voor roze (de "lady in pink" in de aankomsthal) en vraagt ook expliciet naar het roze molboekje : Elisabet.
Niets bijzonders, maar.... is het logo helemaal op het einde van de uitzending (korte flits) nu niet meer roze gekleurd (ipv rood) dan normaal ?

Afbeelding
lorenzo.dejongh schreef:Afbeelding
Afbeelding
(Effect in de edit gedaan, tv staat scheef balk niet)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee29 apr 2019, 22:23

 3547  Sven
Afbeelding
Deze is zwaar duidelijk!!! 😲 is dat trouwens heel kort in beeld (lees: 1 frame) of langer?
Maar waarom? Ik vind gewoon de link met elisabet op basis van het kleur zo net iets te makkelijk. Het kan e. Maar toch. Als dit iets is, moet er toch wat meer speurwerk achter zitten...

Lap. Ik dacht net ietz gevonden te hebben, maar het klopt niet 🙂
Dacht dat je iedereen keer bij de eliminatie Axel als reflectie zag in het scherm, maar is niet overal zo ^^
Gebruikersavatar

Vermoljoen29 apr 2019, 23:06

 2354  Uma
Kan je zeggen in welke aflevering en welke minuut dat is? Zou het graag eens willen bekijken.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13