Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2019, 22:56

 3423  Yens
Dan kan je denken: "stomme ezel wat heb je met dat paard aangevangen?" 😛
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2019, 23:04

 2245  Uma
Ik vraag me wel af of dat kleine zoogdiertje bij de opdracht Slapen met dieren wel een rat was. Dat zag er toch niet uit als een rat zoals wij die kennen. Ik ga seffens nog eens kijken, want ik dacht dat GDC het diertje benoemde.
Gebruikersavatar

annazoektmol27 apr 2019, 23:05

 50  Uma
en wat met de uitspraak "eye of the tiger" van Joeri ?
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2019, 23:10

 1690  Sven
Klaartje schreef:Ik vraag me wel af of dat kleine zoogdiertje bij de opdracht Slapen met dieren wel een rat was. Dat zag er toch niet uit als een rat zoals wij die kennen. Ik ga seffens nog eens kijken, want ik dacht dat GDC het diertje benoemde.
Ik weet niet of die benoemd werden maar had het toen wel opgezocht omdat ik eerst dacht dat het wel op een mol leek. Toen kwam ik uit bij een soort rat.
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2019, 23:11

 3423  Yens
annazoektmol schreef:en wat met de uitspraak "eye of the tiger" van Joeri ?
En tijger ook nog eens zijn chinees astrologisch teken is 😲
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2019, 23:14

 2245  Uma
Jay-Lo schreef:Ik weet niet of die benoemd werden maar had het toen wel opgezocht omdat ik eerst dacht dat het wel op een mol leek. Toen kwam ik uit bij een soort rat.
Inderdaad, ik dacht dat ze gezegd hadden welke die kleine dieren waren, maar ze laten ze alleen zien. Het was wel een schattig diertje, dat soort ratje.
Gebruikersavatar

Yvo27 apr 2019, 23:20

 1111  Uma
jos.jansen schreef:Dit wil zeggen dat als we in de volgende aflevering een aap zien, deze hint enkel nog naar Axel kan verwijzen (als het effectief een hint is natuurlijk)
Yep, maar dan moet Axel wel nog 41 worden dit jaar, anders klopt het waarschijnlijk niet. Als hij al verjaard is dit jaar, dan is ie van '79 en niet van '78. Als hij van na 4 februari 1979 is, is hij geboren in een Wei jaar (Geit jaar). Als hij geboren is tussen 4 februari 1978 en 3 februari 1979, dan is hij geboren in een Wu jaar (paard jaar) en dan klopt het uiteraard wel.
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2019, 23:31

 2834  Uma
annazoektmol schreef:en wat met de uitspraak "eye of the tiger" van Joeri ?
Jos.Jansen laat bewust de uitgesproken dieren achterwege en focust op wat de producers laten zien. (Als ik het goed heb begrepen.)
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2019, 23:40

 2245  Uma
Ik vind het wel opmerkelijk dat er nog geen enkel paard gespot is in de afleveringen. Zowat het hele dierenrijk is al gepasseerd, maar een simpel paard nog niet. Bizar.
En volgens JayLo zouden apen tot de meest frequent voorkomende dieren in Vietnam behoren. En ook nog geen enkele aap werd gezien.

Die tijger die gespot werd in een tekening, mmh, dat vind ik toch een zwakker puntje. In levende lijve was overtuigender geweest. Maar ja, vuurspuwende draken bestaan ook niet in het echt.

Gelukkig hebben we ook al een beer gespot. De Beer uit Peer namelijk. 🙂
Gebruikersavatar

Mateo28 apr 2019, 00:03

 870
De Grote Beer.
Een écht sterrenbeeld!

(Of een nachtvlinder... 😃).
Gebruikersavatar

Yvo28 apr 2019, 00:10

 1111  Uma
Kaat voor sterke beer uit Peer 😃.
Gebruikersavatar

Mateo28 apr 2019, 00:14

 870
Ja, mooi moment was dat!