Berichten rond verborgen hints en aanwijzingen
Gebruikersavatar

jos.jansen27 apr 2019, 20:53

 328  Uma
Ondertussen heb ik ook een tijger kunnen spotten. Namelijk op de muur in aflevering 7

Afbeelding

Ik heb ondertussen ook nog wat nagevraagt bij andere mensen, door ze de foto's te tonen zonder context. Het paard word niet echt gezien, een geit enkel als ik zeg dat ik denk dat het dit zou kunnen zijn.

Bijgevolg ga ik paard uit mijn lijstje halen en ziet het er voorlopig zo uit.

Afbeelding

Dit wil zeggen dat als we in de volgende aflevering een aap zien, deze hint enkel nog naar Axel kan verwijzen (als het effectief een hint is natuurlijk)
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2019, 21:15

 1690  Sven
Het heeft effe geduurd maar ik heb hem nu begrepen.
Ze hebben dus alle tekens van de dierenriem in beeld gebracht tijdens de opnames en aan de hand van hun, later gekozen mol, het teken van de mol eruit gelaten?
Als er dan toch nog een paard komt ben ik de mol. :mrgreen:
Gebruikersavatar

jos.jansen27 apr 2019, 21:36

 328  Uma
Jay-Lo schreef:Het heeft effe geduurd maar ik heb hem nu begrepen.
Ze hebben dus alle tekens van de dierenriem in beeld gebracht tijdens de opnames en aan de hand van hun, later gekozen mol, het teken van de mol eruit gelaten?
Als er dan toch nog een paard komt ben ik de mol. :mrgreen:
uiteindelijk zijn de meeste beelden pas na de keuze van de mol opgenomen, dus naar mijn persoonlijke mening lijkt het een heel "de mol" vorm van een hint (iets wat een heel seizoen speelt en achteraf wel logisch lijkt)
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2019, 21:52

 1690  Sven
Ja, natuurlijk, maar alle proeven waren al op voorhand bedacht en ze wisten natuurlijk niet wie hun mol zou worden. Ik was eerst op die manier aan het denken. Maar toen viel mijne euro dat ik het ook andersom kon bekijken.
En het gedeelte van de zodiac werd ook al in het programma naar voor gebracht bij de vovinam opdracht. Dus, ja, zou best kunnen dat het een hint is doorheen het programma.
En als er dan toch een paard komt moeten we terug naar Joeri, want dat dier werd er niet in levende lijve ingestoken maar alleen een tekening en ook uitgesproken door hem.
Ik ben eindelijk mee.
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2019, 22:18

 2245  Uma
Wat als... er nu geen aap gespot wordt? Of noch een paard, noch een aap? Wat dan met deze hint? Dan klopt die niet, heb ik begrepen. Dus is het hopen op een aap die ergens uit een mouw moet komen. Ben zeer benieuwd naar morgenavond.

Dus als deze hint klopt, dan kunnen Bas en Elisabet al onmogelijk de mol zijn? Enkel Joeri en Axel kunnen het dan nog zijn?
Gebruikersavatar

jos.jansen27 apr 2019, 22:23

 328  Uma
Tja wij molloten zien maar wat graag patronen die er niet zijn. Dus het zou zeer goed kunnen dat er geen hint in te vinden is.
Gebruikersavatar

Mateo27 apr 2019, 22:38

 870
jos.jansen schreef:Ondertussen heb ik ook een tijger kunnen spotten. Namelijk op de muur in aflevering 7

Afbeelding
(...)
Ik zie op dit stuk muur ook nog een hond, een olifant en een schaap, of iets wat daarop lijkt.

Misschien staan er nog meer dieren op de muur? Apen of paarden, bijvoorbeeld. 🙂
Gebruikersavatar

Jay-Lo27 apr 2019, 22:42

 1690  Sven
Ik heb net eens gezocht en blijkbaar zijn de dieren die het meest voorkomen in Vietnam apen en buffels, dus een aap zou niet ondenkbaar zijn.
Waarom was dat paard ook alweer geschrapt? Was het iets anders of niet goed in beeld?
Gebruikersavatar

Klaartje27 apr 2019, 22:47

 2245  Uma
Afbeelding

Dat dier dat staat te grazen daar, dat is toch geen paard zenne mannekes. Bekeken op een grote tv juist. Dat is zo'n soort rund, zoals er nog te zien waren in de weilanden, net even tevoren als Joeri, Elisabet en Bas aan hun ochtendwandeling zijn begonnen.

Dus een paard is het volgens mij niet op dit screenshot.
Laatst gewijzigd door Klaartje op 27 apr 2019, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Mateo27 apr 2019, 22:48

 870
@Jay-Lo: Ik denk, omdat het dier in de verte en wat wazig te zien was. Het zou ook een koe kunnen zijn, edti: zoals Klaartje zojuist eveneens opmerkte...
Klopt dat, @Jos.Jansen?
Gebruikersavatar

Jansen27 apr 2019, 22:51

 3423  Yens
Jos heeft dit dier zelf uit de lijst gehaald omdat het te onzeker is dat het een paard is. Daarom ontbreken er momenteel twee dieren: een aap en een paard. Nog een normale aflevering te gaan: als er nu morgen ergens een aap opduikt dan blijft enkel het paard over.
Gebruikersavatar

Mateo27 apr 2019, 22:54

 870
En wat te doen als er dan ineens een muilezel voorbij komt galopperen?
Telt ie dan wel of niet? :mrgreen: